OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SNABBFAKTA:
Arbetstider: Mellan kl. 08.15 - 16.45 (vintertid) och mellan kl. 08.15 - 16.00 (sommartid).
Ort: Solna
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Konsultuppdrag på 6 månader, med möjlighet till förlängning
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:
If Skadeförsäkring är ett försäkringsbolag med cirka 3,6 miljoner kunder i Sverige, Finland, Norge, Danmark, Estland, Lettland och Litauen. De erbjuder sakförsäkringar, personförsäkringar och företagsförsäkringar till deras kunder. Huvudkontoret är beläget i Solna, där den här tjänsten är aktuell.
DIN ROLL:
Som vaktmästare hos If Skadeförsäkring ansvarar du för den dagliga driften på kontoret i Bergshamra. Du förväntas leverera service och support till If anställda utifrån framtaget servicekoncept för funktionen. I rollen ingår även att hantera ärenden som uppstår på kontoret i Nyköping, därför krävs det att du har B-körkort.
Dina dagar kan komma att se olika ut, därför krävs en stor flexibilitet när det kommer till att växla mellan olika arbetsuppgifter. Rollen innebär allt från att byta glödlampor till att delta och genomföra arbeten vid förändringar av kontorets lokaler till att driva och utveckla tilldelade ansvarsområden.
Du kommer att ingå i ett kontorsserviceteam av 10 personer samt jobba nära två kollegor i internservicefunktionen som har samma ansvarsområden som du.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat:
- Uppdatera och hantera If´s facillity managementsystem
- Ansvara för att laga eller byta ut om någonting går sönder
- Tunga lyft kan ingå
- Ha kontakt med kunder och leverantörer
- Hålla dialog och uppföljningar med fastighetsägarens driftbolag
- Se till att rutiner och arbetsprocesser är uppdaterade
- Besöka och hantera ärenden och uppgifter på kontoret i Nyköping
- Vid behov stötta övriga funktioner inom kontorsservice
VEM ÄR DU?
För att du ska trivas i rollen ser vi att du har ett eget driv med stor serviceanda. Du är duktig på att prioritera bland arbetsuppgifter och planera dina dagar. Du drivs av problemlösning och är en utåtgående person som gillar kundkontakt och kan hålla en hög professionell nivå i dialogen med kunder. Vi ser gärna att du praktiskt lagd och gillar ett fysiskt arbete.
Vi söker dig som:
- Har arbetslivserfarenhet av servicebranschen, facility management eller från en liknande roll
- Har B-körkort
- Är flytande i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Ryska Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
OM RYSKA POSTEN BEMANNING
Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04