Vaktmästare till kund under juli

Arbetsbeskrivning

Du kommer vara anställd hos Inhouse och uthyrd till en av våra kunder i centrala Stockholm Arbetsuppgifter: I din roll varierar arbetsuppgifterna som att sköta posthanteringen, hjälpa till vid godsmottagning, ansvara för inköp av kontorsmaterial och portionera ut till respektive avdelning och se till att det alltid finns material på plats, vara behjälplig med koordinering av enklare flytt såsom kontorsutrustning och möbler. Du kommer även arbeta i receptionen under visa perioder av dagen. Bakgrund: Du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare och gärna erfarenhet från serviceyrken, är händig och kan rycka ut där det behövs. Du är öppen, utåtriktat och prestigelös. Du brinner för service och har lätt för att uttrycka dig och kommunicera på alla nivåer. Du tar egna initiativ samt är ansvarstagande och naturligtvis har du en känsla för prioritering. Vidare är du glad, positiv och social samt brinner för service och ställer upp där det behövs. Övrigt: Tjänsten är en inhyrning under fyra veckor i juli. Du söker tjänsten via Inhouse hemsida www.inhouse.se under administration.

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 19 maj 2009
  • Ansök senast: 18 juni 2009

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


LYFT i Lekebergs kommun

23 augusti 2010

Vaktmästare/barnskötare/rastvakt

12 maj 2010

Vaktmästare till statligt verk

20 augusti 2010

Vaktmästare

23 augusti 2010