OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du kommer vara anställd hos Inhouse och uthyrd till en av våra kunder i centrala Stockholm Arbetsuppgifter: I din roll varierar arbetsuppgifterna som att sköta posthanteringen, hjälpa till vid godsmottagning, ansvara för inköp av kontorsmaterial och portionera ut till respektive avdelning och se till att det alltid finns material på plats, vara behjälplig med koordinering av enklare flytt såsom kontorsutrustning och möbler. Du kommer även arbeta i receptionen under visa perioder av dagen. Bakgrund: Du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare och gärna erfarenhet från serviceyrken, är händig och kan rycka ut där det behövs. Du är öppen, utåtriktat och prestigelös. Du brinner för service och har lätt för att uttrycka dig och kommunicera på alla nivåer. Du tar egna initiativ samt är ansvarstagande och naturligtvis har du en känsla för prioritering. Vidare är du glad, positiv och social samt brinner för service och ställer upp där det behövs. Övrigt: Tjänsten är en inhyrning under fyra veckor i juli. Du söker tjänsten via Inhouse hemsida www.inhouse.se under administration.
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013