OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se
Om företaget
I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Uppdraget är start omgående och sträcker sig till en början 2 månader med chans till förlängning. Uppdragsplatsen är Märsta, Stockholm.
Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.
Dina arbetsuppgifter
Som vaktmästare arbetar du med fastighets- och verksamhetsanknutna tjänster som bland annat innebär tillsyn av lokaler, vissa fastighetsrelaterade åtgärder, felanmälningar, beställningar av gemensamma förbrukningsvaror, posthantering, lokalanpassning, flytt av möbler, driftsättning/installationer av ny IT-utrustning, översyn och åtgärder av teknisk utrusning. Du har kontakt med externa leverantörer av varor och tjänster samt interna kontakter med enheternas beställare. Du utför förbättringar av rutiner för tillsyn, kontroll och hantering av våra lokaler och teknik. Vidare ger du praktisk service och utför underhåll i lokaler samt i viss utsträckning även i lokaler kopplat till boenden. Du ansvarar också för egen ärendehantering i ett ärendehanteringssystem. Resor utanför stationeringsorten kan förekomma.
Din profil
Som person har du lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter och ser möjligheterna i förändringar. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och driver saker vidare. Du är serviceinriktad och värdesätter att lösa problem tillsammans med dina kollegor. Vidare är du flexibel och anpassar dig till rådande omständigheter samt ser möjligheter i förändringar. Du har ett proaktivt arbetssätt. Du uttrycker en positiv attityd till ditt arbete, verksamheten och organisationen och handlar i enlighet med fattade beslut och riktlinjer. Du är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande och har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar.
Krav för denna roll är:
Gymnasieutbildning med teknisk inriktning eller annan utbildning som bedöms vara lämplig för rollen , goda generella IT-kunskaper, goda kunskaper i Officepaketet, erfarenhet av arbete med krav på god service, god kommunikativ förmåga, innehar b-körkort och uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska.
Meriterande om du har:
Praktisk erfarenhet av vaktmästeri med kundkontakter, erfarenhet av arbete med fastighetsrelaterade frågor, god teknisk kunskap samt övriga språkkunskaper.
Ansökan
Stämmer ovan in på dig? Tveka inte att skicka in din ansökan! Vid övriga frågor kontaktar du Tobias Grönvall på tobias.gronvall@clwork.se.