OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
I rollen som Vaktmästare på en myndighet ingår att arbeta med alla frågor rörande internservice och kontakt med leverantörer samt förvaltare. Arbetsuppgifterna handlar främst om posthantering, utdelning av kontorsmaterial, felanmälningar till förvaltaren, byta återvinningskärl och emottagande av leveranser.
Andra förekommande arbetsuppgifter som Vaktmästare:
- Hantera och besvara e-post
- Sköta beställning av material
- Tillsyn av mötesrum, fylla på material såsom kollegieblock och pennor
- Byta vattenflaskor i vattenautomater
- Byta kärl för kontorspapper, wellpapp och sekretess
- Städning av garage vintertid,
- Byte av lampor och lysrör
- Internflyttar
- Laga möbler, måla väggar vid behov
Uppdragsperiod och omfattning:
Tjänsten som Vaktmästare är ett konsultuppdrag på heltid med start så snart som möjligt (dock senast 4/11) och beräknas pågå till och med 2025-04-30 med möjlighet till flera längre förlängningar.
I dagsläget är det en vakans för en ordinarie/tillsvidareanställd vaktmästare med placering i Huddinge.
Krav för tjänsten:
• Minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet som vaktmästare
• Grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning.
Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av arbete som Vaktmästare sedan tidigare. Du är flexibel och har förmåga att inge förtoende. Att du är en positiv person med en mycket god samarbetsförmåga ser vi som en självklarhet.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 2024-09-26.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Anki Arnquist via växel 010 – 173 73 00 alternativt anki.arnquist@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147