OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du vaktmästare med intresse för teknik? Är du praktiskt lagd och trivs med att ge god service? Då kan du vara den person vi söker! Varmt välkommen med din ansökan.
Om uppdraget
Vi söker nu en erfarenhet vaktmästare till en statlig myndighet i Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia med placering i kundens lokaler i Sundbyberg, men resor till andra orter kan förekomma i arbetet. Uppdraget är på heltid under perioden 2023-11-23 till 2024-05-23, därefter finns möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är förlagda på kontorstider, kl 08.00-16.27.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som vaktmästare kommer du arbeta främst med fastighets- och verksamhetsanknutna tjänster. Det handlar om exempelvis posthantering, beställningar av gemensamma förbrukningsvaror, praktiskt servicearbete, underhåll i lokaler och ärendehantering i myndighetens ärendehanteringssystem. I arbetsuppgifterna kan även följande förekomma:
- Hantering av felanmälningar
- Ansvar för tillsyn av lokaler och fastighetsrelaterade åtgärder
- Hantering av tekniken på kontoret, i synnerhet videokonferensutrustningen i lokalens konferensavdelning.
- Driftsättning och installationer av IT-utrustning
- Interna kontakter med beställare samt externa kontakter med leverantörer
- Förbättring av rutiner för tillsyn, kontroll och hantering av lokaler och teknik
Dina kvalifikationer
- Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som vaktmästare
- B-körkort
- Grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
- Grundläggande kunskaper i ärendesystem
- Kommunicerar obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2023-11-03.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Jaqueline Shafig, jaqueline.shafig@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 175 50 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson