Vaktmästare/administratör i Örebro

Vaktmästare/administratör i Örebro

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget
Myndigheten har idag en intern reception för kontorsservice/internservice och som är bemannad av en grupp administratörer. Här behövs ett tillskott av en vaktmästare med administrativ förmåga, är det du?

Start för konsultuppdraget är 1 september 2022 och det pågår först i 4 månader, med möjlighet till ytterligare förlängning. Uppdraget är på heltid och innebär arbete på kontoret under vardagar. Du väljer om du vill jobba 7.00-15.30 alternativt 8.00-16.30.

Dina arbetsuppgifter
Rollen som vaktmästare med administrativ förmåga kräver att man är flexibel och lösningsfokuserad.

I rollen som vaktmästare är förkommande arbetsuppgifter att:

- Hantera felanmälningar i lokalerna, byta trasiga lampor och laga enklare fel i lokalerna
- Hjälpa till att flytta enklare möbler, hålla allmän ordning och reda och daglig översyn i lokalerna främst i depåer, pentryn och mötesrum
- Bistå i kommande aktiviteter i lokalprojektet i samband med flytt till nytt kontor och hjälpa till med praktiska göromål vid event i lokalerna
- Bemanna den interna receptionen, hantera post och godsleveranser och sköta larmhantering samt nycklar kopplat till lokalerna
- Beställa och fylla på kontorsmaterial, hantera brandrutiner på kontoret och omhänderta diverse administration


Dina kvalifikationer

- Gymnasieutbildning
- Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som vaktmästare
- Körkort klass B
- Kunskaper i ärendesystem
- Kunskaper i MS Office
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 9 augusti 2022

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alice Karlsson, alice.karlsson@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juli 2022
  • Ansök senast: 9 augusti 2022

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Vaktmästare till Internservice

Vaktmästare till Internservice

3 oktober 2024

Kundvärd till Coor i Linköping

Kundvärd till Coor i Linköping

2 oktober 2024

30 september 2024