OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker efter medarbetare med erfarenhet av kontorsservice, är det du? Läs mer här!
Om uppdraget
Uppdragets start är 14 september 2022 och pågår till 31 augusti 2023, med möjlighet till ytterligare långsiktig förlängning. Arbetet utförs i myndighetens lokaler i Solna. Arbetstiderna är som utgångspunkt 9-16.30 men kan vid behov utökas till 8-17. Du tillhör avdelningen för verksamhetsstöd, med placering på enheten för lokal- och arbetsplatsförsörjning. Arbetsgruppen i enheten består av åtta personer och tillsammans med dig har du en kollega som arbetar i samma roll.
Dina arbetsuppgifter
Då arbetet innebär många kontakter ser vi det som viktigt att du är en ansvarstagande, samarbetsvillig och flexibel person som hjälper till där det behövs.
I ditt uppdrag som vaktmästare/lokalförvaltare ingår:
- Hantering av post/paket, kontorsavfall och felanmälningar rörande lokalen
- Se till kopierings- och skrivarmaskiner och kontorsmaterial samt bistå vid flytt/möblering och hålla ordning och reda generellt sett
- Du kommer även att fungera som backup i receptionen och hjälpa till med catering och mötesservice
Dina kvalifikationer
- Minst tre (3) års erfarenhet av liknande arbete som vaktmästare/lokalförvaltare
- Kunskaper i något ärendehanteringssystem
- Kunskaper i MS Office
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 18 augusti 2022
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alice Karlsson, alice.karlsson@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson