OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en medarbetare till vårt nya kontrakt på ÅF som startar 1 oktober. Arbetsuppgifter Du har ansvar för att sköta beställningar av material, utföra enklare reparationer och underhåll samt felanmälan. Det förekommer tunga lyft samt möblering av konferensrum. Du kommer även att hjälpa till med olika events och arrangemang. Tillsammans med kontorschefen planerar Du underhållsarbetet samt vissa inköp. Kvalifikationer Vi söker Dig som har gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du är beredd att ta ett stort eget ansvar och är van vid kund- och leverantörskontakter. Som person är Du positiv, flexibel, social, noggrann och självgående. Du har en bra organisationsförmåga och är beredd att rycka in där det behövs och ser vad som behöver göras. Mycket god datavana krävs genom att alla beställningar av material och felanmälan görs via webben. Körkort och mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav. Ett genuint intresse för service och människor är förutsättningar för att du ska trivas med dina uppgifter. Har du erfarenhet från restaurangbranschen är det meriterande.