OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Unik tjänst för dig med ett starkt ”can do mindset” och som vill utvecklas inom support!
Vi söker dig som vill arbeta i en mångsidig och internationell miljö med en informell kultur och platt organisation. Utan tidigare erfarenhet har du möjlighet att kliva in i rollen och för att lyckas känner du igen dig i värdeorden; Integrity, Toghether, Joy, Curious and Can do. Valcon genomsyras av engagemang och gemenskap och som en del i tillväxtresan söker vi nu en koordinator till den svenska verksamheten.
Som koordinator bid-management på Valcon arbetar du med att bevaka offentliga upphandlingar och avtalshantering. Du bistår säljansvariga i offertskrivning för samtliga sektorer samt har ett process- och utvecklingsansvar för offentliga upphandlingar.
Tjänstens placering är antingen i Göteborg, Stockholm eller Köpenhamn, med möjlighet att resa.
Välkommen in med din ansökan!
Ansvarsområden
I rollen som koordinator bid-management kommer du ha en roll som kräver struktur med god ordning och reda. I projektform och i nära samarbete med Valcons konsulter driver du det administrativa arbetet framåt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Bevakningar av offentliga upphandlingar och uppdrag via konsultmäklare
Tillsammans med Valcons konsulter gör du en prioritering och bedömning av offentliga upphandlingar
Ansvar för offertskrivning genom att bidra med material, lämna in offentliga upphandlingar och hantera formalia
Ansvar för avtalshantering
Vara behjälplig och stötta internt vid övrigt förekommande administrativa uppgifter
Kvalifikationer
För att vara framgångsrik i rollen söker vi dig som är strukturerad, noggrann och flexibel med god förmåga att kunna hitta din väg att klara uppgiften. Du trivs och drivs av att arbeta i en föränderlig miljö och kan anpassa dig efter komplexa lösningar. Tjänsten kräver att du har en hög social och kommunikativ förmåga, strävar efter att skapa och förvalta relationer med ett ”Can-do mindset”. Du arbetar gärna i projektform och trivs med att arbeta mot uppsatta deadlines. Naturligt tar du ett stort eget ansvar med en stor portion självledarskap!
Vi ser gärna att du har en Kandidatexamen eller en eftergymnasial KY-utbildning. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift och har goda kunskaper av Officepaketet. Har du tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter och kunskaper inom LoU eller projektledning är det starkt meriterande. För bästa möjliga nätverkande internt har du möjlighet att resa i tjänsten.
Ansökan
Välkommen med din ansökan senast 2022-07-13.
Vi kommer att tillämpa löpande urval och intervjuer, ansök därför så snart som möjligt.
Rekryteringen sker i samarbete med Randstad. För mer information om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anne Hansson, Rekryteringskonsult, anne.hansson@randstad.se, tfn: +46(0)72 988 9405.
Om företaget
Valcon är ett europeiskt konsult-, teknik- och dataföretag med verksamhet i Nederländerna, Danmark, Storbritannien, Sverige, Tyskland och Kroatien. Vårt uppdrag är att kombinera management consulting med teknik- och datakompetens för att hjälpa våra kunder att skapa värde. På Valcon har du möjlighet att arbeta i en mångsidig och internationell miljö med en informell kultur och en platt hierarki, där vi samarbetar över affärsområden och nivåer. Du kommer att arbeta med högkompetenta och drivna konsulter där våra värderingar; Integrity, Together, Joy, Curious and Can do är hörnstenarna i allt vi gör.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044