Välkommen som administrativ assistent till område Kvinna

Välkommen som administrativ assistent till område Kvinna

Arbetsbeskrivning

Söker du ett jobb där du får arbeta självständigt, flexibelt och gillar utmaningar då är du välkommen med din ansökan!

Inom område Kvinna vid Östersunds sjukhus bedrivs verksamhet dygnet runt med förlossning, BB, och gynekologi. Vi har även mottagningar inom specialistmödravård, gynekologi och Kvinnohälsa. Verksamheten har ca 1 500 förlossningar per år samt 17 000 mottagningsbesök. På gynekologisk vårdavdelning finns 9 vårdplatser för inneliggande patienter och på BB-avdelning finns 14 vårdplatser.


ARBETSUPPGIFTER
Vi söker nu en administrativ assistent som organisatoriskt kommer att vara placerad inom kvinnosjukvården och ha den huvudsakliga funktionen som assistent för läkaravdelningens enhetschef. Du är lite av spindeln i nätet, en funktion dit många medarbetare vänder sig i olika frågor.

I befattningen ingår att stödja chefer och verksamhet på bästa sätt med det löpande administrativa arbetet. Du arbetar med administrativa arbetsuppgifter rörande ekonomi- och personalfrågor som till exempel fakturahantering, resebeställningar och konferensbokningar. Som administrativ assistent hos oss ingår schemaarbete både i lönesystemet Heroma och att vara delaktig i schemaläggningen på avdelningen.

Du kommer att ha många kontakter internt på enheten, inom regionen och dess stödfunktioner. Även en del externa kontakter förekommer.

Vi erbjuder ett intressant, omväxlande och ansvarsfullt arbete.



KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har gymnasieutbildning inom administration, eller annan utbildning och erfarenhet som arbetsgivaren bedömer vara likvärdig. Vi ser gärna att du har erfarenhet från personaladministrativt arbete med schemaläggning och bemanningsplanering och van att arbeta med dator och digitala lösningar. Erfarenhet av att arbeta med fakturahantering är också meriterande.

Som person är du flexibel, strukturerad och har förmåga att hantera flera uppgifter parallellt. Du har god samarbetsförmåga, ett bra bemötande och ett förtroendeskapande arbetssätt samt är kommunikativ och initiativrik. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.



ÖVRIGT
Som arbetsgivare kan vi erbjuda egna träningslokaler med gym och olika gruppaktiviteter. Du blir också medlem i vår personalförening som erbjuder rabatter och en mängd olika aktiviteter.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Region Jämtland Härjedalen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig att skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller i pappersformat.

Urval till intervjuer kommer att påbörjas fr o m mitten av januari, återkommer med mera information så snart som möjligt.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

Kontaktpersoner på detta företaget

Enhetschef Carina Sjöqvist
063-153422
Enhetschef Kristina Tullsten
063-154390
Områdeschef Kvinnosjukvården Irene Hoglert
063-15 31 20
Läkaravdelningschef Eva Spetz
063-15 30 00 (växel)
Personalkonsult Anders Bylander
063-146611

Sammanfattning

Besöksadress

Kyrkgatan 12 Östersund
None

Postadress

Box 654
Östersund, 83127

Liknande jobb


Commercial Coordinator

Commercial Coordinator

20 september 2024

20 september 2024