OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som andas service samt sälj ? Vill du även utvecklas som person och växa i ett företag ? Då är du varmt välkommen att söka till oss på Transcom! Vi kan stolt säga att vi har vunnit årets karriärföretag 4 år i rad!
Vad erbjuder vi dig
På Transcom tror vi att en rolig arbetsmiljö där kunderna får rätt service även kommer leda till du att trivs i ditt arbete. För oss är gemenskap och utveckling något som alltid står i fokus då du som medarbetare är vår viktigaste tillgång. Utöver en ljus och fin arbetsplats med högt i tak för våra ca 450 kollegor medföljer även:
Kollektivavtal och tjänstepension
Friskvårdsbidrag
Rikskort, för att spara pengar i matbutik/restaurang
Karriärmöjligheter på ett globalt stort företag
Fast grundlön och möjlighet till provision
Din roll inom kundsupport
Du kommer att besvara inkommande samtal och e-post från Tele2’s kunder för att hjälpa dem lösa problem och ge svar på eventuella frågor. För att lyckas i rollen behöver du vara en god lyssnare som förstår kundens behov och kan hantera stressiga situationer. För att förstå behoven görs en behovsanalys för att skräddarsy tilläggstjänster som kunden presenteras för och kan gynnas av.
Arbetstid: Schemalagd arbetstid.
Öppettider vardagar 07:45-19:15. Lördagar 08:45-15:15
Anställningsgrad: 80%
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum:
2023-05-03
Om dig
Vi söker ingen cyberforskare som redan kan allt, utan vi söker dig som har ambitionen att få lära dig (och uppskattar fantastiska kollegor). Du är en problemlösare som är redo att ta dig an utmaningar på ett kreativt sätt och vill utveckla din förmåga att hjälpa kunder på bästa vis. De kompetenser du besitter sedan tidigare är:
Svenska flytande i både tal och skrift
Engelska flytande i tal och skrift för att kommunicera med alla våra kunder
Du är över 18 år och innehar en gymnasieexamen
Rekryteringsprocessen
Du behöver inte bifoga något CV, men det är alltid uppskattat om du vill dela dina erfarenheter med oss. Efter att du fyllt i din ansökan kommer du att få genomföra 4 digitala tester. Är du den vi söker så kommer vi att kontakta dig för en första intervju. Vill du redan nu få en inblick i hur livet på Transcom är? Besök vår Instagram: TranscomSverige
Vi ser fram emot att få ta del av DIN ansökan!!!
Om Transcom 🌎
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 85 kontaktcenter i 27 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor. På Transcom är vi engagerade. Till våra kunder och varandra. Varje dag börjar någon sin resa med Transcom. Att ta den potential som finns idag och omvandla den till kompetens för framtiden. Att bli noterad för att arbeta hårt, vara en lagspelare och stötta andra. Bidrar med positiva och varaktiga förändringar i sitt team och till samhället. Det är precis så vi är på Transcom. Här bryr vi oss om varandra. Du är inkluderad, precis som du är, från dag ett. Med rätt tankesätt finns det ingen ände på hur långt vi kan gå tillsammans.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryterare Moa Skoglöf
016-5413067
070-4621983
Unionen Per Johansson
070-46219
Unionen Per Johansson
070-462198
Per Johansson
070-462198
HR Manager Sofia Wunderlich
HR Manager Sofia Wunderlich
070-462 19 83
HR assistent Jens Hultqvist
070-462 19 83
HR Manager Sofia Wunderlich
070-462 51 05
HR Assistent Jens Hultqvist