Arbetsbeskrivning
Trivs du i en roll där du får arbeta administrativt och med flera uppgifter parallellt? Har du tidigare erfarenhet av administration i en händelserik miljö med många kontaktytor? Då har vi ett uppdrag som bör intressera dig!
Valmet Corporation är den ledande globala utvecklaren och leverantören av teknik, automation och service inom massa-, pappers- och energiindustrin. I Sverige kommer tekniken i tre av fyra pappersbruk från Valmet som har flera produktions- och R&D-enheter varav de största finns i Sundsvall, Karlstad och Göteborg. Företaget har en industrihistoria som sträcker sig över 200 år och nyskapades då verksamheten för massa, papper och energi blev ett eget företag vid delningen av Metsokoncernen i december 2013. Valmet har över 19 000 medarbetare runt om i världen.
Om tjänsten
Vi söker en noggrann och kommunikativ Projektadministratör för ett deltidsuppdrag på 60% (3 hela arbetsdagar) under ca. 6 månader. Som huvudsaklig uppgift kommer du stötta Project Manager Assistant i administrativa uppgifter såsom visumansökningar, HSE-relaterad administration och i viss mån kontakt med ambassader i Sverige. I övrigt bjuder rollen på en rad olika administrativa arbetsuppgifter och är en fantastisk möjlighet för dig att få utvecklas inom detta område. I arbetsuppgifterna ingår även att förbereda presentationsmaterial gällande HSE och resesäkerhet inför säkerhetsgenomgång för de resande.
Arbetet är belagt på vardagar, dagtid, på Valmets huvudkontor i Karlstad.
Vem är du?
Som person trivs du i en dynamisk miljö och har en förmåga att arbeta självgående och ta egna initiativ. Du är noggrann, strukturerad och agerar proaktivt där du säkerställer att uppgifter genomförs på ett korrekt sätt. Med en kommunikativ och social förmåga skapar du bra samarbete med både interna och externa parter och arbeta i grupp faller sig naturligt.
Vi söker dig som har:
- Erfarenhet av administrativt arbete
- Goda kunskaper i både svenska och engelska, skriftligt och muntligt
- Vana av att använda Officepaketet, särskilt Excel och Powerpoint
Det är meriterande om du har:
- Erfarenhet av visumservice och HSE
Låter detta som ett spännande uppdrag? Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss idag på www.uniflex.se . Urval sker löpande.
Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.
Vi ber dig att utelämna information om följande i dina ansökningshandlingar; etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv.
Om verksamheten
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering.
Uniflex finns i Sverige, Norge, och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.
På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi
– Kollektivavtal
– Tjänstepension
– Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
– Försäkringar
– Marknadsmässig lön
– Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.