Välorganiserad eventkoordinator till Pagero!

Arbetsbeskrivning

Är koordinering och struktur något du ser som dina styrkor? Då Pagero nu expanderar och fokus kommer läggas på utökning av event i Norden söker de nu en välorganiserad eventkoordinator till deras kontor i Göteborg! Detta är en ny roll vilket innebär att du kommer kunna forma rollen samt utveckla befintliga samt hitta nya rutiner!

Som eventkoordinator kommer du att vara ansvarig för Pageros seminarieverksamhet där de varje vår och höst har en turné över hela Sverige samt även i Norge och Finland. Som eventkoordinator kommer du att ansvara över helheten från planeringsfas till utförande och uppföljning. Du kommer jobba nära Pageros ansvariga säljare samt ha breda kontaktytor externt och internt.

Som eventkoordinator kommer du att ha ansvar för att skapa en tidsplan för när utskick till kunder ska ske samt all administration kring att få in, svara på samt dokumentera anmälningar. Det blir ditt ansvar att boka lokaler för seminarierna samt boende och resor för Pageros ansvariga säljare. Du kommer även skapa ringlistor till både intern och extern personal som ansvarar för att kontakta företag och bjuda in dem till seminarierna samt därtill ha uppsikt över hur företagen blivit inbjudna för redovisning internt. Som ny i rollen kommer du att få överlämning från de som tidigare delat på detta ansvar hos Pagero.

Du kommer till exempel att:
* Ha helhetsansvar för att planera och administrera seminarieturnéerna
* Ha kontinuerlig kontakt med externa parter för att skapa goda samarbeten
* Få möjlighet att själv delta i utvecklingen av administrationen kring turnéerna

VI SÖKER DIG SOM
* Har eftergymnasial utbildning inom relevant område såsom marknad, ekonomi, inköp
* Har erfarenhet av koordinerande arbete, exempelvis inom event eller inköp
* Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska då detta krävs i kommunikationen internt och externt

Vi ser gärna att du har ett intresse för att tänka långsiktigt kring externa samarbeten och drivs av att hitta de bästa avtalen! Som person är struktur det viktigaste för dig i ditt arbete och du har lätt för att planera dina uppgifter även om det är ett högt tempo och många små pusselbitar som behöver sättas samman till en helhet. Du har ett stort eget driv och tar gärna initiativ till nya aktiviteter. Du har lätt för att själv driva på ditt arbete och trivs i en social roll där du har breda kontaktytor.

START: Omgående, med hänsyn till ev. uppsägningstid
OMFATTNING: Heltid, tillsvidare
PLATS: Göteborg
ANNONS ID: 14927781
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2013-12-02
KONTAKT: Anna Strebel, 031-352 33 96

Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail gbg04@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail.

ANSÖKAN
Har du vad som krävs? Skicka in din ansökan via vår hemsida omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Ansök och läs mer på www.academicwork.se

Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du bli anställd direkt hos ett kundföretag eller arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Camilla Bäckelin
08-56 24 4867
Konsultchef Emelie Johansson

Head of Talent Acquisition Emelie Johansson
031-339 73 21
Konsultchef Louise Grammatikas
031-3523382 0701617310
Consultant Manager Per Nordin
0722459288
Consultant Manager Per Nordin
070- 522 37 91
Konsultchef Catrin Wiberg
0313523372 0701619545
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-200 62 75
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-2006275
Head of Talent Acquisition Emelie Johansson

Sammanfattning

Besöksadress

Renmarktstorget 10
UMEÅ

Postadress

Renmarkstorget 10
Umeå, 90326

Liknande jobb


22 november 2024

20 november 2024

Interim MarCom Project Manager

Interim MarCom Project Manager

19 november 2024