OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet från administrativt arbete? Har du huvudet på skaft vad gäller siffror och kreditkunskap? Är du också noggrann och tycker om att arbeta såväl självständigt som i team? Då har vi förhoppningsvis något intressant att erbjuda om du läser vidare!
Om tjänsten
Vi på Perido är på jakt efter dig som är intresserad av att arbeta som valvsadministratör på en av nordens största banker! Tjänsten är placerad strax norr om centrala Stockholm. Här blir du en del av ett tryggt och stabilt företag som värnar om människor, företag och samhälle. Banken värnar om en sund och hållbar ekonomi för kunder och medarbetare.
Dina arbetsuppgifter
Du kan här förvänta dig arbetsdagar fyllda med variation. Ditt uppdrag består av att hjälpa till med att förbättra det allmänna arbetet som sker inom valvsadministrationen. Det kommer att innefatta arbetsuppgifter så som:
Scanna handlingar
Sortera handlingar inför valv
Administrera rekvisitioner
Kuvertering
Övriga uppgifter
Arbetsuppgifterna kommer ställa krav på att du har god datorvana och inte har några problem med tunga lyft, när det behövs.
Dina egenskaper
Ditt arbetssätt karaktäriseras av struktur, noggrannhet och ordning. Ditt fina sinne för siffror blir också en egenskap att använda sig av. Vidare tror vi att du är en positiv och driven person som trivs med att arbeta självständigt men också trivs minst lika bra att samarbeta med härliga kollegor då många moment består av teamwork. Till sist så är det en självklarhet för dig att kunna arbeta med och hantera konfidentiell information på ett säkert sätt.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Eftergymnasial utbildning
Erfarenhet av administrativt arbete
Grundläggande kreditkunskap
Grundläggande datorkunskap
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2021-02-28. Tillträde 2020-09-28.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänsten referensnummer 31883 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 70 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.