Vänersborgsbostäder söker Förvaltningssekreterare

Vänersborgsbostäder söker Förvaltningssekreterare

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Vänersborgsbostäder är kommunens största bostadsbolag och ägs av Vänersborgs kommun. Vår vision är att skapa det mest attraktiva och hållbara boendet i Vänersborg. Ungefär var sjunde vänersborgare bor hos oss i någon av våra drygt 3400 lägenheter. Vi är övertygade om att ett bra och attraktivt boende är en viktig pusselbit för ett gott liv och där har vi en viktig funktion att fylla. Detta försöker vi uppnå genom att ge god service och ett trevligt bemötande till våra kunder varje dag. I dagsläget händer det mycket inom vårt företag, vi utökar fastighetsbeståndet med bland annat 15 våningar höga Elisabeth port med 79 lägenheter, och hela vårt företag har precis flyttat in i fantastiskt fina lokaler på Torpavägen i Vänersborg.



Dina arbetsuppgifter
Är du på jakt efter ett jobb där du får arbeta i vackra lokaler med hög charmfaktor? Anser du dig vara en strukturerad person med en god samarbetsförmåga och gillar att ha en variationsrik arbetsdag? Då bör du läsa vidare!

Förvaltningsavdelningen behöver support av rätt person att assistera i det dagliga arbetet. Man blir lite av spindeln i nätet på avdelningen när det gäller flera olika administrativa arbetsuppgifter. Du kommer exempelvis att ha ansvaret över enhetens arkiv där du bland annat skall se till att ritningar, upphandlingar, anbud med mera hamnar på rätt plats och arkiveras på ett strukturerat sätt.
Du kommer att ansvara för att extern aktör genomför radonmätningar på vårt fastighetsbestånd enligt gällande lagkrav.
Vänersborgsbostäder har ett antal företagsbilar och som förvaltningssekreterare hos oss kommer du att ansvara för den administrativa handläggningen kring dessa bilar vilket bland annat innebär att du bevakar att bilarna servas och besiktigas i utsatt tid.
När vissa åtgärder skall genomföras i våra hyresgästers bostäder är det du som meddelar dem när detta kommer att ske.
Du kommer även att vara Vänersborgsbostäders kontaktperson mot andra företag och myndigheter.


Din profil
Du har en avslutad gymnasieutbildning och minst 4-5 års erfarenhet av administrativt arbete.
Vi sätter stor vikt vid personliga egenskaper och du bör ha en strukturerad och flexibel ådra och besitta en stor vilja att skapa struktur och ordning och reda. Du har lätt för att samarbeta och har en hög social kompetens.
Om du har fastighetskunskap är detta meriterande.
Du pratar svenska flytande och behärskar det engelska språket på ett bra sätt. Andra språk är meriterande.
Goda datorkunskaper är lämpligt och officepaketet hanterar du obehindrat, det är meriterande om du har kunskap i Excel och viljan att lära nya system.


Om oss
Vad erbjuder vi dig?
Känner du igen dig i ovan beskrivning så tror vi att du kommer att trivas och lyckas i rollen på ett ypperligt sätt. Här finns möjligheten att få ett arbete i ett företag med goda utvecklingsmöjligheter och ditt arbete kommer att vara både varierande och självständigt samtidigt som du arbetar i ett härligt team där kulturen är att alla hjälps åt på bästa sätt.
Vi på Vänersborgsbostäder erbjuder även
• Flexibel arbetstid
• Möjlighet till fler lediga dagar utöver betald semester enligt kollektivavtal
• Förmånliga erbjudanden via personalklubb
• Friskvårdstimma och friskvårdsbidrag
• Hälsoundersökning med jämna mellanrum
• Cykelleasing
• Goda utvecklingsmöjligheter i form av utbildningar

Låter det intressant?
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringskonsult Jonas Hagman tel. 0722 409957. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 2022-12-09. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!

Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 6 orter och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen

Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg

Magnus Lindberg
0707858642

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Premier Service Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 november 2022
  • Ansök senast: 9 december 2022

Besöksadress

Torggatan 5, Trollhättan
None

Postadress

Torggatan 5
Trollhättan, 46134

Liknande jobb


Förvaltningskoordinator - föräldravikariat

23 december 2024

22 november 2024