Vår kund i Halmstad söker en duktig administratör!

Arbetsbeskrivning

Vår kund i Halmstad söker en duktig administratör!:

Är du en god administratör? Med ett sinne för ordning och reda? För kunds räkning söker vi dig som ska arbeta med material disponering. Exempel på arbetsuppgifter är skapa inköps order, övervaka ankomsttider, lageruppföljning.

Du behöver nödvändigtvis inte jobbat inom inköp tidigare, utan vi lägger större vikt vid personlig lämplighet. För att passa till denna tjänsten har du ett mycket strukturerat arbetssätt och ett sinne för ordning och reda. Du har en förmåga att arbeta flexibelt och tar ett stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter.

Du har god datavana och erfarenhet av MRP styrning i SAP är meriterande. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.

Är du tillgänglig omgående är det ett stort plus!

Företaget ingår i en global koncern och på plats i Halmstad arbetar ca 50st. Du kommer att ha din anställning hos oss på Junic och jobba som uthyrd konsult till företaget. För rätt person finns stora möjligheter till anställning hos kund.

Tjänsten är på heltid och kommer att tillsättas omgående. Vänta därför inte med att ansöka då vi jobbar med löpande urval. Registrera din ansökan med ditt CV och ett personligt brev på www.junic.se.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta Carolina Håkansson på 0371-830 53 eller carolina@junic.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Susann Lothian

Carolina Håkansson
0371-830 53
Niclas

Niklas Andersson

Nadja Persson
0762415621
Outi Mäkinen Fränberg
0722003107

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Junic AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 21 mars 2017

Besöksadress

Baldersvägen 39 B 33235 Gislaved
None

Postadress

Baldersvägen 39 B
Gislaved, 33235

Liknande jobb


22 november 2024

21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024