OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I rollen som Account Manager på Personlig svarsservice kommer du att driva hela säljprocessen självständigt, från prospektering av kund till affär samt att följa upp och utveckla. Vi söker dig som har förmåga att sälja in ett koncept och kan leda kunden genom hela processen till att helt ändra sitt traditionella beteendemönster kring svarstjänster och växelfunktioner. Det är meriterande om du har erfarenhet av tjänste- eller lösningsförsäljning, där du förhandlat framgångsrikt med företag till både mindre och större företag.
För att vara framgångsrik hos oss på Personlig svarsservice krävs det att du är strukturerad, uthållig och har en mycket hög social förmåga. Du har alltid ett långsiktigt mål i dina affärsrelationer och genom att ställa rätt frågor, kan du sätta dig in i kundens situation, förstå, förklara och sälja in hur verksamheten har nytta av Personlig svarsservice tjänster. Som Account Manager arbetar du lösningsorienterat och ger kunden möjlighet att nå framgång genom högkvalitativa telefonisttjänster, allt från telefonpassning till bemannad webbchatt och tidbokningar.
Vi erbjuder:
• Ett mycket attraktivt arbete i en central roll för dig som vill arbeta med att utveckla företagets affärer.
• Stora möjligheter till personlig utveckling och yrkesmässig karriär.
• Bra förtjänstmöjligheter vid goda resultat.
Kvalifikationer:
Har erfarenhet av nykundsbearbetning med dokumenterat goda säljresultat. Gärna i en liknande roll.
Är driven och målorienterad person som är bra på att skapa långsiktiga relationer.
Är disciplinerad och van vid att planera din egen tid.
Älskar att prestera mot uppsatta mål.
Har entreprenöranda med intresse för att göra affärer.
Recify AB är en rekryteringsplattform som hjälper arbetsgivare att öppna upp dörrarna för mobila ansökningar och där kandidater kan söka jobb utan CV.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
- Höga emotionella krav