OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en ansvarstagande och självgående person med erfarenhet av first/second line? Att arbeta mycket med frihet under ansvarar värderar företaget högt. Visst låter detta intressant? Sök nedan!
DIN VARDAG
Rollen som 2nd line tekniker innebär en mer kvalificerad karaktär som består mestadels av att hantera tekniska ärenden och djupgående felsökningar. Det kan även komma utvecklingsmöjligheter där du får stötta kollegor i deras arbeten. Din vardag kommer innehålla teknisk support där du får möjligheten att utvecklas inom flertal områden.
- Servers(rackserver, tornserver, bladserver)
- Storage (SAN, NAS, DAS)
- Klient (laptop, stationära, workstations, Apple, surfplattor)
- Nätverk (switch, brandvägg, wifi, router)
- Tillbehör, mobiltelefoner och kablage
- Licenser
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har bred kunskap inom IT och har något/några års erfarenhet av first/second line support. Kompetens inom Active Directory, nätverk, Microsoft och Office 365 efterfrågas. Vana av att arbeta med Citrix och Mac är ett plus. Vi tror att du har en anpassningsbar förmåga att kunna supportera utefter användares behov.
WISE IT
Wise IT arbetar med kompetensförsörjning inom IT. Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb, genom rekrytering och konsulter. Vi är ett härligt gäng som tillsammans hjälper människor och företag att nå sina drömmar. På Wise IT tror vi på människans framtida teknikutveckling och en passion för att bygga relationer. Ett mål är att bli fler i IT-branschen och naturligtvis matcha rätt kompetens till rätt uppdrag. Vill du vara med på vår resa?
Läs mer om oss, vår kultur och våra värderingar på vår karriärsida (https://www.wiseit.se/karriar/).
Vill du veta mer om tjänsten, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jennifer Hult på mobilnummer 076-068 55 30.
Kontaktpersoner på detta företaget
Mathias Linarfve
Malin Reisner
Malin Reisner
johanna nybom
Rebecca Levy
Jon Persson
Linda Mukka
Olivia Rehn
Catarina Andersson
Mathias G