OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Många vill ut och resa efter närmare 18 månaders med karantän och hemester.
Vi behöver bli fler som kan hjälpa ressugna personer med att boka biljetter, ombokningar, check-in, bagare och många fler frågor som uppkommer inför, under och efter din resa.
Vi söker personal till tre av våra avdelningar med anställningsdatum från 13 september
SAS DS
din roll som reseadministratör representerar du Skandinaviens största flygbolag, SAS. Du kommer hantera inkommande samtal från privatpersoner gällande deras frågor runt bokningar, resor och tilläggstjänster.
Din förmåga att sätta dig in i kundens situation och utefter det hitta en resrutt, biljettlösning eller tjänst som underlättar kundens resa, är en viktig del i ditt dagliga arbete.
Dina arbetsverktyg kommer vara telefon och dator så du ska känna dig bekväm att hantera dessa två.
SAS Chatt
Chatteamet hantera inkommande chattförfrågningar via SAS hemsida och SAS Facebook messenger.
Du tycker om att arbeta i ett högt tempo och har förmågan att kommunicera med flera samtidigt utan att tappa tråden. Det krävs att du har mycket goda skriftliga kunskaper i både svenska och engelska samt att du kan läsa och förstå det norska språket.
SAS Gruppresor
Gruppresor är en del av SAS admin team och är den avdelning som hanterar bokning av gruppresor. Kontakten med kunder sker via mail och telefon men mail är den huvudsakliga kommunikationskanalen. Du hanterar dina kunder från offertförfarandet tills avresa.
Du skall vara intresserad av och gilla att sälja resor. Ha god hand med kunder då SAS gruppresor är bland SAS prioriterade kundsegment. Det är ett krav att du har mycket goda skriftliga kunskaper i både svenska och engelska samt att du kan läsa och förstå det norska språket.
Hur är det att bo & arbeta i Härjedalen?
Härjedalen ger dig möjlighet att ta del av vårt fina landskap med allt vad det innebär. Vintertid har du nära till välkända alpina anläggningar, välpreparerade längdspår och allt annat som ett snösäkert landskap kan erbjuda. Sommartid bjuder Härjedalen på fiske i världsklass, MTB cykling både på led och downhill eller ta en dagstur till toppen av Sonfjället, varför inte avsluta dagen med ett bad i Ljusnan.
En kombination av att fler väljer att ha semester i svenska fjällen i kombination med att fler väljer att bli bofasta i Härjedalen öppnar upp möjligheter för fler aktiviteter i området så som en nybyggd padelhall (och fler planeras), aktivitetshall planers att byggas i Vemdalen och många andra projekt som är i startgroparna.
SYKES erbjuder dig möjligheten till att kombinera arbete i en trevlig och utvecklande miljö. I Sveg har du sällan längre än 15 minuter till arbete vilket innebär att du istället för att pendla långa sträckor till ditt arbete, har möjlighet att få mer kvalitetstid efter avslutat arbetspass.
Låter det intressant?
Tveka inte att kontakta oss om du är intresserad av tjänsten som Reseadminstratör eller om du vill veta mer. Vi behöver din ansökan senast 6:e September.
Intervjuer kommer att ske löpande
Vi hoppas att du vill bli en del av vårt reseteam med start den 13:e September!
Vilka är vi på SYKES?
SYKES är en internationellt ledande leverantör av kundservicelösningar och tjänster för hela livscykeln av digital marknadsföring, säljkompetens, kundservice, teknisk support m.m. Med över 70 kontaktcenters och 60 000 anställda hjälper vi 2000 företag och deras slutkunder runt om i hela världen.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000
070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000
070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00
070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00
070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656