Vår kundtjänst växer och vi behöver fler medarbetare

Vår kundtjänst växer och vi behöver fler medarbetare

Arbetsbeskrivning

Om jobbet
Vi behöver bli fler som kan hjälpa ressugna personer med att boka biljetter, ombokningar, bagarefrågor och många fler frågor som uppkommer inför, under och efter din resa.
Vi söker dig som vill bli en del av vårt team med start den 21 februari.
din roll som reseadministratör representerar du Skandinaviens största flygbolag, SAS. Du kommer hantera inkommande samtal från privatpersoner gällande deras frågor runt bokningar, resor och tilläggstjänster.
Din förmåga att sätta dig in i kundens situation och utefter det hitta en resrutt, biljettlösning eller tjänst som underlättar kundens resa, är en viktig del i ditt dagliga arbete.
Dina arbetsverktyg kommer vara telefon och dator så du ska känna dig bekväm att hantera dessa två.
Vi erbjuder både möjlighet till arbete från centret i Sveg eller distansarbete
För att kunna jobba på distans är kraven att du är bosatt i Sverige samt att du har en stabil internetuppkoppling. Uppkoppling till nätet får ej ske via WiFi.
Hur är det att bo & arbeta i Härjedalen?
Härjedalen ger dig möjlighet att ta del av vårt fina landskap med allt vad det innebär. Vintertid har du nära till välkända alpina anläggningar, välpreparerade längdspår och allt annat som ett snösäkert landskap kan erbjuda. Sommartid bjuder Härjedalen på fiske i världsklass, MTB cykling både på led och downhill eller ta en dagstur till toppen av Sonfjället, varför inte avsluta dagen med ett bad i Ljusnan.
En kombination av att fler väljer att ha semester i svenska fjällen i kombination med att fler väljer att bli bofasta i Härjedalen öppnar upp möjligheter för fler aktiviteter i området så som en nybyggd padellhall (och fler planeras), aktivitetshall planers att byggas i Vemdalen och många andra projekt som är i startgroparna.
Sitel erbjuder dig möjligheten till att kombinera arbete i en trevlig och utvecklande miljö. I Sveg har du sällan längre än 15 minuter till arbete vilket innebär att du istället för att pendla långa sträckor till ditt arbete, har möjlighet att få mer kvalitetstid efter avslutat arbetspass.
Övrig information
Sitel erbjuder dig som flyttar till Sveg ett ekonomiskt startbidrag för flytt och första månadshyran.
Generöst friskvårdsbidrag till alla anställda
Som boende i Härjedalen kan du ta del av flera inflyttningserbjudanden, bland annat reducerat pris på säsongskort på Skistars anläggningar.
Närhet till alpina anläggningar (MTB under sommaren). Lofsdalen 5,5 mil, Björnrike 5,5 mil, 5,8 mil.


Låter det intressant?
Tveka inte att kontakta oss om du är intresserad av tjänsten som Reseadminstratör eller om du vill veta mer. Vi behöver din ansökan senast 7 februari.
Intervjuer kommer att ske löpande
Vi hoppas att du vill bli en del av vårt reseteam med start den 21 februari.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 36 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 december 2021
  • Ansök senast: 7 februari 2022

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024