Var med och förbättra det dagliga arbetet i en IT-support

Var med och förbättra det dagliga arbetet i en IT-support

Arbetsbeskrivning

Till ett uppdrag hos en kund i centrala Stockholm söker vi dig som vill jobba i en kombinerad roll som innebär att både jobba med onsite support och att vara gruppledare för övriga i supportteamet.

Kunden är den ledande aktören inom företagshälsa och ledarutveckling. Med deras breda kunskap och stora engagemang hjälper de organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Kunden tror starkt på kraften i människan och har som mission ”Make companies perform and employees thrive”.

Som konsult på Centric får du självklart en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.

Arbetsuppgifter
Du kommer att ha en kombinerad roll som onsitetekniker med fokus på att leda det dagliga arbetet i en IT-support som består av fyra personer. Du kommer att arbeta ensam på Stockholmskontoret där du har kontinuerlig kontakt med ett supportteam som sitter i Alingsås.

Du kommer att stötta dina kollegor och följa upp incidenter genom att agera som change manager och följa upp, analysera samt lägga upp en förbättringsplan. I rollen kommer du även att ha ett tätt samarbete med IT-avdelningen som sitter i Norge.

Din profil och kvalifikationen
För att lyckas i rollen söker vi dig som tar ansvar för dina uppgifter, strukturerar ditt arbete självständigt och driver vidare dina uppgifter. Du är bra på att bygga relationer i ditt team och med dina medarbetare som du supporterar. Du är en serviceinriktad problemlösare som trivs med kontakt med andra människor, är van vid att arbeta med ständig förbättring och att leda andra människor.

Krav
- Tidigare erfarenhet av onsitearbete
- Goda kunskaper i Microsoft Office
- Goda kunskaper i Azure Active Directory
- Erfarenhet av hårdvara, nätverk samt grundläggande informationssäkerhet
- Kunskap om ITIL och erfarenhet av att arbeta inom incident- och changeprocessen
Meriterande
- CGM J4
- MFA/VPN
- Tidigare erfarenhet av att ha arbetat inom företagshälsovård
Vad vi erbjuder
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi sätter stort värde på att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar.

Mer om oss
Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Julieth Escobar på tfn: 0734-159387 eller julieth.escobar@centric.eu


Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Centric Professionals AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 7 december 2022
  • Ansök senast: 7 mars 2023

Besöksadress

Hamngatan 33
Sundbyberg

Postadress

Hamngatan 33
Sundbyberg, 17266

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024