Var med och starta upp vår nya klient på Kreta!

Var med och starta upp vår nya klient på Kreta!

Arbetsbeskrivning

Vill du följa med oss till vackra Kreta? En ö med härliga stränder och behagligt klimat året om.

Teleperformance växer och vi söker dig som vill utvecklas tillsammans med oss och välkommna en ny klient till Chania! Söker du ett långsiktigt äventyr är Teleperformance en möjlighet för dig! Vi har start 7/6 - Ta chansen att jobba utomlands!

Vad vi kan erbjuda dig:

Betalt boende under hela anställningsperioden, samt betald flygbiljett till Kreta

14 månaders lön per år (Du läste rätt! 2 extra månadslöner). Utöver din fasta grundlön har du även bonus-möjligheter

Många interna utvecklingsmöjligheter

Nordiskt management

Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar

En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor!



Hos oss finns många karriärvägar att gå,vi erbjuder exempelvis vårt Nordic Trainee program - JUMP! För att få mer kunskap om våra olika roller samt utveckla dina egenskaper. Kursen förbereder dig för nästa steg i din karriär samt inför din ansökan när nya roller blir tillgängliga att söka.

Om tjänsten:

I denna roll arbetar du med inkommande samt utgående samtal där du analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundens ekonomiska frågor av såväl enkel som komplicerad karaktär. Du kommer att ingå i ett glatt och driftigt team som tycker om att ge service och möta kundens behov. Teleperformance arbetar med många kända varumärken och ger våra anställda en fantastisk möjlighet att utvecklas inom både kundvård, försäljning och ledarskap.

Du kommer även att arbeta med mejl och därför är det viktigt att du kan uttrycka dig obehindrat i både skrift och tal på både svenska och engelska.

Arbetstiderna kommer att vara: Måndag - Fredag: 09:00-18:30 och helger 09:00-17:30 (grekiska tider)

Vårt startdatum är den 7 juni - Både vår utbildning och våra system kommer att vara på engelska, därför är det nödvändigt att ha avancerade engelska färdigheter.

Vi söker dig som:

Har ett stort intresse för att hjälpa människor och underlätta deras vardag. För att trivas i rollen ser vi att du är serviceminded, professionell och noggrann. Du har förståelse och kan anpassa dig efter kundens behov samtidigt som du med säkerhet vägleder till en lösning. Du har även en god förmåga att ta ansvar och motiveras av, samt är positivt inställd till att söka efter lösningar.

För att trivas på Teleperformance: Du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser gärna problem som en lärorik erfarenhet. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt, du motiveras och värderar därför personlig utveckling. Vi söker dig som är trygg i dig själv och inte räds utmaningen att flytta utomlands och arbeta.

I rekryteringsprocessen genomför vi obligatoriska bakgrundskontroller på samtliga kandidater.

Om du har frågor eller funderingar gällande tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till våra svensktalande rekryterare:

Frida Svensson: +4673-2743173
Email: frida.svensson@teleperformance.com

Joanna Grigoriadou :+4676-1006850
Email: ioanna.grigoriadou@teleperformance.com

Sabina Krasniqi: +46730-778910
Email: sabina.krasniqi@teleperformance.com

Amanda Jodelsohn: +4673-0257868
Email: amanda.jodelsohn@teleperformance.com

Emma Elgström +4673-0539626
Email: emma.elgstroem@teleperformance.com

Fraud Warning: Teleperformance hiring managers only use @Teleperformance.com email addresses to contact you. If you receive emails from Teleperformance hiring managers from any other addresses or personal email accounts, please contact us at recruitment.chania@se.teleperformance.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Emilia Vilen Rekryterare
0722250089
Emilia Vilen,Rekryterare
+46 72-2250089
Viveka

Hannah Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Teleperformance Nordic
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 april 2021
  • Ansök senast: 25 september 2021

Besöksadress

Boställsgatan 5
None

Postadress

St Eriksgatan 115
Stockholm, 11385

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024