OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
AdeFar AB är primärvård i privat regi med 2 stycken Vårdcentraler där den första vårdcentralen startade under våren 2018 och den andra starar nu i januari 2021. Här arbetar allmän specialister, ST-läkare, underläkare, distriktssköterskor, sjuksköterskor, undersköterskor. Till vårdcentralen finns även kopplad dietist och psykolog.
AdeFar AB finns till för alla människorna. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa.
Om tjänsten
Som vårdadministratör/medicinsk sekreterare hos oss kommer du att ingå i vårt team bestående av läkare, sjuksköterskor och undersköterskor. I dina arbetsuppgifter ingår bl.a. vårdadministrativa arbetsuppgifter med dokumentation i webdoc efter digital diktering i Medspeech, men även att.
Bemanna receptionen, ta emot och registrera patienter till vårdcentralen. Boka och ta betalt för patientbesök.
Besvara inkommande samtal på ett trevligt sätt och vidarebefordra samtal till rätt person. Besvara e-mail, fax och remisser.
Assistera läkare och annan vårdpersonal med diverse administrativa sysslor.
Kvalifikationer
Vi söker dig med vårddokumentationsutbildning eller motsvarande hälso- och sjukvårdsadministrationsutbildning. Har du tidigare erfarenhet av arbete i Webdoc och office 365 är det meriterande. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av primärvård sedan tidigare.
Varje medarbetare är viktig för att vårdcentralen ska fungera på ett optimalt sätt och att vi i nästa led kan garantera våra patienter en säker och professionell vård. För att vårdcentralen ska löpa smidigt även påfrestande dagar är det viktigt att våra medarbetare är självgående, har initiativförmåga, är flexibla i sitt arbete och är hjälpsamma mot varandra.
Intervjuer kommer att ske fortlöpande under annonseringstiden, så vänta inte med din ansökan!