OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ORTOPEDIA ORTOPEDTEKNIK AB bedriver vård inom ortopedi och ortopedteknik i Stockholm.
Vi söker nu dig som är redo för nästa utmaning i karriären och som vill arbeta inom administration och reception. Dina arbetsuppgifter kommer b la att bestå av schemaläggning, planering, registrering av patienter, bokningar, remisshantering, kontakt med försäkringsbolag, beställning av material, nära arbete med våra läkare med mera. Du kommer att vara ansiktet utåt så vi värdesätter en hög serviceförmåga och vilja att hjälpa våra patienter på bästa sätt. Det är viktigt att du är flexibel. Du behöver ha lätt för att ta egna initiativ, se helheten och kunna lösa situationer med glimten i ögat! Du har lätt att lära dig nya rutiner och arbetsuppgifter.
Det är viktigt att patienterna alltid sätts i centrum och att säkerställa en kvalitativ och säker vårdprocess. Intern såväl som extern kommunikation är en väsentlig del i ditt arbete. För att kunna kommunicera väl så är det ett krav att du är flytande skriftligt och muntligt inom det svenska såväl som det engelska språket. Du behöver snabbt kunna lära dig olika datorprogram och journalsystem. Erfarenhet inom TakeCare är meriterande! Du behöver även ha mycket god datorkunskap inom Office365.
Utöver ovanstående kvalifikationer sätter vi även stor vikt vid din personlighet! Gemenskap är viktigt för oss och vi förutsätter därmed att du bidrar med en motiverande och positiv stämning tillsammans med våra medarbetare.
Vi ser fram emot din ansökan bestående av ett CV och ett personligt brev. Urval och intervjuer sker löpande.
Startdatum: Omgående/enligt överenskommelse.