OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kvinnokliniken i Linköping/Motala arbetar med samtliga verksamhetsgrenar inom kvinnosjukvården; alla former av gynekologisk öppen- och slutenvård med profilering mot högspecialiserad vård, cancerkirurgi, infertilitetsbehandlingar, all typ av obstetrik samt mödravård.
Kvinnokliniken i Linköping betjänar patienter i behov av avancerad kvinnosjukvård från hela Sydöstra sjukvårds-regionen. Vårdadministrationens främsta uppgifter är att ansvara för vårdadministrationen i verksamheten, att ge god service till patienter, medarbetare, remittenter och studenter. Vårdadministratören har sin huvudplacering i en enhet och roterar till en annan, utefter kompetens, schemalagt eller vid behov. Administrationen förändras och utvecklas aktivt och kontinuerligt enligt RAK, Rätt Använd Kompetens. Kvinnoklinikens vårdadministration är HBTQ diplomerat.
Arbetsbeskrivning
Att arbeta i kvinnoklinikens vårdadministration med inriktning mot slutenvården/avdelning B164 gyn är ett roligt och omväxlande arbete. Som vårdadministratör hanterar man in-/utskrivningar, operationsberättelse, daganteckningar, dokumentation av PAD-svar och remisshantering. Man har också ett nära samarbete med onkologen och man arbetar i diverse patientregister. Därutöver anpassar vi tjänsten utefter dina kunskaper och intressen.
Det här är en tillsvidaretjänst på 100 %. Arbetstiden är förlagd dagtid måndag till fredag. Placering är på kvinnoklinikens vårdadministration, Universitetssjukhuset i Linköping.
Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Utbildning och erfarenhet
Du är utbildad vårdadministratör. Har du utbildning men ingen erfarenhet, låt inte det hindra dig från att söka! Du kan känna dig trygg i att du lärs upp av kunniga medarbetare som skapar ett introduktionsprogram och finns tillhands vid introduktion. Efter introduktionen finns de kvar som bollplank och dina nya kollegor.
Personliga egenskaper
Du är positiv som person, trivs bra att arbeta självständigt, men även i grupp. Du lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt. Du arbetar effektivt, är noggrann och utför dina arbetsuppgifter med hög kvalité. Du är flexibel, stresstålig och prioriterar arbets-uppgifterna utifrån hela verksamhetens behov. Ansvarstagande och uppmärksamhet är andra egenskaper du har och använder dig av i ditt dagliga arbete. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Meriterande med erfarenhet av Cosmic.
Läs gärna här om våra https://www.regionostergotland.se/Jobb-och-studier/Att-jobba-hos-oss/Vara-villkor-och-formaner/.
Varmt välkommen in med din ansökan! Om du behöver hjälp med att registrera i systemet, kontakta kundtjänst Stöd och service, 010-103 60 00, under kontorstid.
Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Östergötland har upphandlade avtal.