OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kardiologiska kliniken på vrinnevisjukhuset består av öppen mottagning, slutenvårdsavdelning och ett seldingerlab där kranskärlsutredningar utförs. Kliniken består av cirka 90 medarbetare där alla professioner arbetar tillsammans.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill ha nya utmaningar med hjärtat i fokus. I vårt administrativa team arbetar vi tillsammans för att fylla verksamhetens behov. Vi söker dig som vill vara delaktig i vårt utvecklingsarbete inom administrationen. Du kommer främst att arbeta inom öppenvården med journalskrivning, bokning, hantera väntelistor, remisshantering och vanligt förekommande arbetsuppgifter.
I dagsläget är vi ett positivt engagerat och väl bemannat administrativt team med mycket kompetens.
Vi ligger bra till med journalutskrifter och vi har kommit långt i arbetet med RAK och sköter remisshantering, väntelistor, bokning och kallelse av patienter, kvalitetsregister, Heroma, läkarschema, fakturahantering, varubeställning och blanketter, 1177, TeleQ och mycket mer. Vi servar både mottagning, avdelning och seldinger med administrativa sysslor. Vi arbetar med produktionsplanering. Vår mottagning har flyttat till fina nya lokaler och i december 2020 flyttar även avdelningen till nya fina lokaler.
I framtiden är vi fortsatt ett positivt, engagerat och väl bemannat team med dig! Där du får utvecklas och bidra med dina kunskaper ihop med oss andra.
Utbildning och erfarenhet
Kravet är att du har utbildning som vårdadministratör. Meriterande är erfarenhet av bokning av läkare- och sjuksköterskebesök, hantera väntelistor.
Personliga egenskaper
För att du ska fungera bra i arbetet och trivas hos oss behöver ha lätt att samarbeta, du vara flexibel, vara strukturerad och vara kvalitetsmedveten. Vi sätter stor vikt vid personlig lämplighet.
Anställning och information
Det här är en tillsvidaretjänst på 100 % med start enligt överenskommelse.
Upplysningar om tjänsten lämnas av:
Enhetschef Nina Wallin, 010-103 48 22.
Ansökan
Sista ansökningsdag är den 25 oktober 2020. Intervjuer kommer att hållas fortlöpande. Välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem.
Om du behöver hjälp med att registrera i systemet, kontakta kundtjänst CVU Direkt, 010-103 60 00, under kontorstid. Tjänsten har ID-nummer 20201190.
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag, som Region Östergötland inte har avtal med, samt försäljare av ytterligare platsannonser.
Region Östergötland
Kontaktpersoner på detta företaget
Malou Lindberg, Verksamhetschef
0705-22 80 91
Lisbeth Furberg, Vårdenhetschef
010-103 80 88
Asta Lindström, Vårdenhetschef
010-103 80 08
Susanna jangerot,
Pernilla Nordenryd, vårdenhetschef
010-1031232
Sigbritt Willers, Vårdenhetschef
010-1036791
Maria Renström, Vårdenehtschef
010-1036278
Helena Wintland, Vårdenhetschef
010-1043948
Björn Thyrberg, Vårdenhetschef
010 104 39 48