OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Region Värmland är till för att alla i Värmland ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi är cirka 8600 medarbetare som arbetar med hälso- och sjukvård, tandvård, regional utveckling, kollektivtrafik samt kultur och bildning.
Hälso- och sjukvården är Region Värmlands största verksamhet. Tillsammans med våra patienter stärker vi folkhälsan och utvecklar hälso- och sjukvården så att den kan bidra till en livskvalitet i världsklass för Värmlands befolkning. Vi driver vårdcentraler över hela länet och många andra specialistmottagningar. I Värmland finns akutsjukhus i Arvika, Karlstad och Torsby.
Om verksamheten
Administrativa enheten röntgen Karlstad är en del av Bild- och funktionsdiagnostik Värmland.
Inom enheten är vi 22 medarbetare fördelat mellan professionerna vårdadministratör och undersköterska med olika uppdrag. Tillsammans arbetar för att ge värmlänningen en snabb och säker undersökning.
Är du serviceinriktad, gillar att gemensamt lösa dagen och vill jobba i en utvecklande och positivt miljö tillsammans med ett härligt gäng? Då är detta tjänsten för dig!
Arbetsbeskrivning
Som vårdadministratör hos oss jobbar du med arbetsuppgifter inom röntgen och mammografi. Vi har varierande arbetsuppgifter bland annat länkning av bilder, registrera remisser, 1177, svara i patienttelefon, skriva minnesanteckningar, jobba i olika säkerhetslistor och posthantering med mera.
Kvalifikationer
Vi söker dig som är utbildad vårdadministratör, medicinsk sekreterare alternativt läkarsekreterare. Vi lägger stor vikt vid god samarbetsförmåga, ansvarstagande och flexibilitet. Du har ett gott bemötande och tycker om att ge service. Du organiserar ditt arbete självständigt och handlar enligt fattade beslut och riktlinjer. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Välkommen med din ansökan!
https://www.regionvarmland.se/berattelser
Övrigt
I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning.
Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Rekryterings- och administrativa enheten HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i rekryteringsverktyget. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen.
Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.