Vårdadministratör till Vårdcentralen Brinken

Vårdadministratör till Vårdcentralen Brinken

Arbetsbeskrivning

Vårdcentralen Brinken ingår i Primärvårdscentrumet i region Östergötland. Vårdcentralen är belägen i södra delen av Motala och har cirka 12 000 listade invånare. Det är en väl fungerande vårdcentral med olika kompetenser. Vi är cirka 45 personer som arbetar på vårdcentralen.

Arbetsbeskrivning
Vi söker en vårdadministratör till oss på Vårdcentralen Brinken. Dina primära arbetsuppgifter innefattar journaldokumentation, receptionsarbete, telefoniresurs och övriga administrativa arbetsuppgifter samt ITR-uppdrag. Då vi arbetar aktivt med att utveckla och förbättra verksamheten vill vi att du är med och bidrar med nya tankar och idéer och ser möjligheter i förändringar.

Utbildning och erfarenhet
Vi söker dig som är utbildad vårdadministratör. Gärna med några års erfarenhet. Tidigare erfarenhet av primärvård är meriterande men inget krav och likaså kunskaper i Cosmic och andra IT-system.

Personliga egenskaper
Vi söker dig som är trygg och stabil med god självinsikt. Du är ansvarstagande och bra på att planera, organisera och prioritera arbetet på ett effektivt sätt. Du tar initiativ samt är lugn och tillmötesgående i ditt bemötande. Du samarbetar bra med andra och har lätt att anpassa dig till ändrade omständigheter. Vi söker dig som kan arbeta självständigt och har framåtanda och vill utveckla verksamheten framåt.

Anställning och information
Det här är en tillsvidaretjänst på 100% med tillträde 22 mars 2021 eller enligt överenskommelse.

Upplysningar om tjänsten lämnas av:
Vårdenhetschef Elin Frank, 010-104 77 17 eller 073 840 83 76, elin.frank@regionostergotland.se

Facklig företrädare för Vision är Åse Fröjd-Carlsson, 010-104 77 98, ase.frojd.carlsson@regionostergotland.se

Ansökan
Sista ansökningsdag är den 21 mars 2021. Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem.

Om du behöver hjälp med att registrera i systemet, kontakta kundtjänst Stöd och service, 010-103 60 00, under kontorstid. Tjänsten har ID-nummer 20210300. 

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag, som Region Östergötland inte har avtal med, samt försäljare av ytterligare platsannonser.

Region Östergötland

Kontaktpersoner på detta företaget

Malou Lindberg, Verksamhetschef
0705-22 80 91
Lisbeth Furberg, Vårdenhetschef
010-103 80 88
Asta Lindström, Vårdenhetschef
010-103 80 08
Susanna jangerot,

Pernilla Nordenryd, vårdenhetschef
010-1031232
Sigbritt Willers, Vårdenhetschef
010-1036791
Maria Renström, Vårdenehtschef
010-1036278
Helena Wintland, Vårdenhetschef
010-1043948
Björn Thyrberg, Vårdenhetschef
010 104 39 48

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Region Östergötland
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 februari 2021
  • Ansök senast: 21 mars 2021

Besöksadress

Region Östergötland
None

Postadress

Region Östergötland
Finspång, 58191

Liknande jobb


Medicinsk sekreterare till Barn- och ungdomspsykiatri i Lund

Medicinsk sekreterare till Barn- och ungdomspsykiatri i Lund

22 november 2024

22 november 2024

Medicinska sekreterare till Akutmottagning i Kristianstad

Medicinska sekreterare till Akutmottagning i Kristianstad

22 november 2024