OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårdcentralen Ljungsbro är belägen strax utanför Linköping och har cirka 10 500 listade patienter. Vårdcentralen präglas av en positiv utvecklingsanda och multiprofessionellt arbetssätt. Vi har ett akutteam på vårdcentralen bestående av läkare, sjuksköterska och undersköterska vid handläggning av samtliga akuta besök på vårdcentralen. Vi har även en samtalsmottagning bestående av kurator/rehabsamordnare och psykolog som utgör första bedömningsinstans vid psykisk ohälsa. Det finns dessutom fysioterapeut, arbetsterapeut och dietist på vårdcentralen vilket utgör ett värdefullt stöd särskilt vid handläggning av komplicerade patientärenden. Vårdcentralen är välbemannad och vi lägger stor vikt på att ha en god arbetsmiljö både avseende arbetsbelastning och fortbildning.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en läkarsekreterare som kommer att arbeta med sedvanliga administrativa arbetsuppgifter för läkarsekreterare. Tillsammans hittar vi även verksamhetsspecifika arbetsuppgifter utifrån erfarenhet och önskemål.
Utbildning och erfarenhet
Du ska vara utbildad läkarsekreterare eller vårdadministratör och du bör vara väl förtrogen med vad arbetet som läkarsekreterare innebär. Erfarenhet av Cosmic och andra för regionen relevanta system, som patientadministrativa och personaladministrativa är meriterande.
Personliga egenskaper
Som person har du en god samarbetsförmåga, ett trevligt bemötande och är kvalitetsmedveten. Du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på effektivt sätt och tar ansvar för din uppgift. Du har även lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter och ser möjligheter i förändringar. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och att du har ett intresse för utvecklingsarbete.
Anställning och information
Det här är en tillsvidaretjänst med tillträde enligt överenskommelse.
Upplysningar om tjänsten lämnas av:
Verksamhetschef Helene Hansson, 010-103 51 47 eller 073-049 77 30, helene.hansson@regionostergotland.se
Vårdadministratör Erika Widh, 010-103 39 28, erika.widh@regionostergotland.se
Ansökan
Sista ansökningsdag är den 13 april 2017. Välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem.
Om du behöver teknisk support kontakta MTIT-akuten på 010-103 30 00 under kontorstid.
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag, som Region Östergötland inte har avtal med, samt försäljare av ytterligare platsannonser.
Region Östergötland
Kontaktpersoner på detta företaget
Malou Lindberg, Verksamhetschef
0705-22 80 91
Lisbeth Furberg, Vårdenhetschef
010-103 80 88
Asta Lindström, Vårdenhetschef
010-103 80 08
Susanna jangerot,
Pernilla Nordenryd, vårdenhetschef
010-1031232
Sigbritt Willers, Vårdenhetschef
010-1036791
Maria Renström, Vårdenehtschef
010-1036278
Helena Wintland, Vårdenhetschef
010-1043948
Björn Thyrberg, Vårdenhetschef
010 104 39 48