OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Scandinavian Gastro Clinic (SGC) är en specialistklinik som startade under våren 2014. Här arbetar specialistläkare inom mag- och tarmsjukdomar samt leversjukdomar. På kliniken finns även dietist, psykolog och kardiologer.
Kliniken har profilerat sig inom Irritable Bowel Syndrome (IBS) och Inflammatorisk Tarmsjukdom (IBD). Vi utreder även oklara bukbesvär och cancersjukdomar i mag- och tarmkanalen.
Som vårdadministratör/medicinsk sekreterare hos SGC kommer du att ingå i vårt team bestående av läkare, sjuksköterskor och administrativ personal. I dina arbetsuppgifter ingår bl.a. att
Bemanna receptionen, ta emot och registrera patienter till kliniken.
Besvara inkommande samtal på ett trevligt sätt och vidarebefordra samtal till rätt person.
Besvara e-mail, fax och remisser.
Boka och ta betalt för patientbesök.
Assistera läkare och annan vårdpersonal med diverse administrativa sysslor.
Varje medarbetare är viktig för att kliniken ska fungera på ett optimalt sätt och att vi i nästa led kan garantera våra patienter en säker och professionell vård. För att kliniken ska löpa smidigt även påfrestande dagar är det viktigt att våra medarbetare är självgående, har initiativförmåga, är flexibla i sitt arbete och är hjälpsamma mot varandra.
Startdatum sker efter överenskommelse.