OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Psykiatriska kliniken i Linköping är en av regionens största kliniker. Vi utför vuxenpsykiatrisk specialistvård som t ex bedömningar, utredning, behandling samt vård till våra patienter. På kliniken har vi akutenhet, beroendemottagning, tre slutenvårdsavdelningar samt psykiatrisk öppenvårdsmottagning som är indelad i olika team. Vi har även en forskningsenhet på kliniken (CSAN) som arbetar nära vården.
Vårt mål är att vara en attraktiv arbetsplats där vi tillsammans skapar en arbetsmiljö med arbetsglädje, ett öppet klimat och omväxlande arbetsuppgifter. Ett nära ledarskap gör det enklare för oss att ständigt utvecklas i frågor som arbetsmiljö, arbetssätt, vi-tänk.
Arbetsbeskrivning
Vi erbjuder dig ett varierande och stimulerande arbete där dina huvuduppgifter kommer att vara administratör för vår läkargrupp. Arbetsuppgifter är schemaläggning , daglig bemanning, rekrytering, introduktion och övergripande ansvar för klinikens läkares placeringar. Arbetet är självständigt och du uppmuntras till egna initiativ och utveckling av uppdraget tillsammans med kollega. Även övriga administrativa uppgifter kommer att ingå i din tjänst. Du kommer att ingå i vår administrativa enhet med 20 trevliga kollegor och enhetschef.
Utbildning och erfarenhet
Vi söker dig med adekvat utbildning till vårdadministratör. Vi vill att du har erfarenhet av schemaläggning såväl i Heroma som i Tessa. Du skall ha en mångårig erfarenhet i yrket och det är meriterande att ha arbetat med läkargrupper eller med arbetsledande uppgifter.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som är en trygg, erfaren och ödmjuk person. Då vi alla arbetar nära varandra är det mycket viktigt att du har en god samarbetsförmåga samt en god känsla för service. Det är också viktigt att du har känsla för logistik och att du har förmåga att själv planera och strukturera ditt arbete. Du är bekväm i att ta eget ansvar och trivs med att arbeta i team. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Anställning och information
Det här är en tillsvidaretjänst på 100 % från och med den 1 oktober 2020 eller enligt överenskommelse.
Tjänsten kan komma att inledas med 6 månaders provanställning.
Upplysningar om tjänsten lämnas av:
Enhetschef Elizabeth Lindström, 070-321 97 22.
Facklig företrädare för Vision är Therese Åbring, 010-103 38 92.
Ansökan
Sista ansökningsdag är den 30 augusti 2020. Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem.
Om du behöver hjälp med att registrera i systemet, kontakta kundtjänst CVU Direkt, 010-103 60 00, under kontorstid. Tjänsten har ID-nummer 20200910.
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag, som Region Östergötland inte har avtal med, samt försäljare av ytterligare platsannonser.
Region Östergötland
Kontaktpersoner på detta företaget
Malou Lindberg, Verksamhetschef
0705-22 80 91
Lisbeth Furberg, Vårdenhetschef
010-103 80 88
Asta Lindström, Vårdenhetschef
010-103 80 08
Susanna jangerot,
Pernilla Nordenryd, vårdenhetschef
010-1031232
Sigbritt Willers, Vårdenhetschef
010-1036791
Maria Renström, Vårdenehtschef
010-1036278
Helena Wintland, Vårdenhetschef
010-1043948
Björn Thyrberg, Vårdenhetschef
010 104 39 48