OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Breakit söker nu två effektiva personer som letar efter en möjlighet att tjäna lite extra pengar! Breakit är Sveriges nyhetssajt om techbolag och startups. Dom bevakar digitaliseringen och berättar om entreprenörerna som förändrar näringslivet. Nu håller Breakit i ett event med fokus på startup-, tech- och tillväxtbolag där du kommer ansvara för förberedelse och registrering av deltagarna.
Läs mer om eventet: https://event.breakit.se/talentandculture2023
Vi söker en person som kan jobba mellan klockan 07 och klockan 10 och en person som kan jobba mellan klockan 07 till klockan 16.
Dina framtida arbetsuppgifter
- Hålla i registrering
- Fixa registreringsbord
- Förbereda namnskyltar
- Diplomutdelning
- Vara behjälplig med allmänna frågor
Vi söker dig som
- Studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning
- Tycker det är roligt med service och att jobba med människor
Vi ser det som meriterande
- Erfarenhet som värd/värdinna på event
- Erfarenhet inom service
Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är ansvarstagande, självgående och serviceinriktad.
Övrig information
Start: 24 maj klockan 07-10, samt 07-16.
Plats: Stockholm, Epicenter.
Detta är en konsultanställning under en dag på Wrknest där du arbetar ute hos kund.
Om Wrknest
På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.
Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu.