Vården.se söker en Customer Success Manager!

Vården.se söker en Customer Success Manager!

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att kundresan ska vara så bra som möjligt? Vill du vara med på en spännande startup-resa med ett företag som har en viktig roll för samhället? Nu söker vi på Vården.se en Customer Success Manager på heltid till vårt härliga sajt-team!
Din roll som Customer Success Manager
Under 2020-2021 kommer vi att ta Vården.se till nya höjder! Därför Som Customer Success Manager kommer du i första hand att öka värdet för våra kunder på Vården.se genom att erbjuda support, hjälpa till med leverans till vår produktionsavdelning där det behövs, samt förbättra kundens upplevelse av oss genom customer success management. Tjänsten innebär mycket kundkontakt och därför är det viktigt att du gillar att arbeta med människor med hög servicekänsla.
Några av arbetsuppgifterna
Du är ansvarig för processen med att integrera nya och befintliga kunder på vår rörliga affärsmodell och kommer därmed ha kontakt med både kunder, bokningssystem, samt vårt tech-team.
Du föreslår relevanta tilläggstjänster för våra kunder.
Du erbjuder support för våra kunder vid onboarding, installation av våra tjänster eller för att hjälpa dem med diverse problem som kan uppstå.
Du följer upp kundernas resultat och föreslår förbättringar om det behövs.
Du ansvarar för att löpande arbeta mot ett bättre NPS (Net Promoter Score) och samlar in feedback från kunder om hur vi kan göra våra produkter ännu bättre.
Du besvarar inkommande supportärenden från kunder via chatt, mejl och telefon.
Du skapar en bra onboarding process för nya kunder tillsammans med teamet.
Du dokumenterar all relevant information löpande.

Rollen som Customer Success Manager är helt ny på Vården.se och därför kommer du ha stor frihet att ta fram egna processer och rutiner. För att du ska lyckas är det viktigt att du förstår alla våra produkter och kan dem utan och innan. Du kommer att agera som länken mellan vårt sajt-team och vårt sälj-team.
Vem är du?
Som Customer Success Manager är det bra om du…
är strukturerad och organiserad
är van att jobba i CMS
förstår vikten av kundens behov
har idéer om hur vi kan utveckla innehållet på sajten
är självgående och tar egna initiativ
är flexibel och lösningsorienterad
vill vara en del av ett snabbt växande bolag
vill bidra till utvecklingen av bättre interna processer

Några krav för tjänsten
Språk: svenska (flytande)
Kan uttrycka dig väl i skrift och tal, både på svenska och engelska
Erfarenhet av att arbeta i CRM-system, till exempel Hubspot eller Salesforce
Minst 1-2 års erfarenhet av kundservice och/eller försäljning

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av just Customer Success Management i kombination med en eftergymnasial utbildning.
Så ansöker du till Vården.se
Tycker du att beskrivningen ovan stämmer in på dig? Då är du välkommen att skicka in din ansökan redan idag! Mejla oss på jobb@varden.se med följande:
Ditt CV
Ett kort personligt brev på max 200 ord.

Märk mejlet med “Ansökan Customer Success Manager”. Intervjuer sker löpande.
Om Vården.se
Sedan 2012 har vi samlat Sveriges legitimerade vårdgivare inom sjukvård och hälsa för att göra det lättare för patienter att söka, jämföra och boka den vård som passar dem bäst. Idag är vi Sveriges största samlingsplats med över 18 000 vårdgivare och 600 000 besök i månaden. Vi växer så det knakar och behöver nu dig i vårt team för att fortsätta vår resa framåt! Idag består Vården.se av 20 personer och vårt fräscha kontor ligger på Karlaplan i Stockholm. Vi erbjuder en familjär företagskultur, ett flexibelt arbetsupplägg och en startup-resa utan begränsningar.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Vården Online Sverige AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 november 2021
  • Ansök senast: 31 december 2021

Postadress

Gyllenstiernsgatan 14 0TR
Stockholm, 11526

Liknande jobb


23 november 2024

23 november 2024

Account Manager

Account Manager

22 november 2024

Account manager

22 november 2024