Värdinna till Fastighetsbolag

Värdinna till Fastighetsbolag

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en viktig del av ett framåtsträvande fastighetsbolag och skapa en positiv och välkomnande miljö för både medarbetare och besökare?

Vi söker nu en värdinna som vill stötta och supportera vår kontorsansvariga i den dagliga driften av vårt kontor. I denna roll blir du en viktig länk i att skapa en trivsam arbetsplats och säkerställa att alla känner sig välkomna.

OM TJÄNSTEN
Som värdinna är du en viktig del av vår kunds team och ser till att kontoret är en inbjudande och välkomnande plats för både medarbetare och besökare.

Här får du möjlighet att arbeta i en dynamisk och trivsam arbetsmiljö där varje dag erbjuder nya utmaningar och varierande arbetsuppgifter. Vi söker dig som är serviceinriktad, positiv och har ett gott öga för detaljer.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Stötta kontorsansvarig i den dagliga driften av kontoret, inklusive att assistera vid co-working-upplägget och upprätthålla en trevlig och välkomnande arbetsmiljö.
* Hjälpa till med frukostservice och fylla på kaffemaskiner och förbrukningsmaterial.
* Ta emot och vägleda besökare, säkerställa en positiv och professionell upplevelse vid varje kontakt.
* Boka och registrera konferensrum, samt assistera vid behov av teknisk utrustning och material.


VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av arbete som värdinna, receptionist eller inom kundservice.
- Är positiv, serviceinriktad och trivs med att hjälpa andra.
- Är flexibel, samarbetsvillig och har en god förmåga att skapa en välkomnande och trivsam atmosfär.
- Har ett lösningsorienterat förhållningssätt och är van att arbeta självständigt samt i team.

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av att ha jobbat i co-working miljö som värdinna/receptionist

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Hjälpsam
- Social
- Ordningsam

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 januari 2025
  • Ansök senast: 3 februari 2025

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


11 december 2024

3 januari 2025

3 januari 2025

Receptionist/administratör till  Nötkärnan Friskväderstorget  VC

Receptionist/administratör till Nötkärnan Friskväderstorget VC

2 januari 2025