OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en stjärna på administration som gillar att hålla ordning och reda?
Trivs du att arbeta fritt och självständigt men samtidigt få chans att vara en viktig del i ett litet team och vara med och skapa god struktur? Har du ett öga för detaljer?
Är du stjärnan för oss?
Om tjänsten
I rollen som anbudsassistent jobbar du nära och i samråd med vårt team för att hjälpa till att skapa anbud gentemot myndigheter och offentliga verksamheter.
Arbetet innefattar sysslor som:
Planera och samordna anbud och processer
Vara ett operativt stöd för verksamheten
Formulera brev, texter, protokoll, dokumentation m.m.
Vara med och utveckla våra administrativa rutiner och processer
Hantera återkommande arbetsuppgifter (exempelvis prisjusteringar, sortering och posthantering)
Assistera och ge service till en eller flera personer (exempelvis en chef eller en avdelning)
Hantera kontakter med anställda och allmänhet (exempelvis gällande avtal och prisfrågor)
Göra enklare beräkningar, sammanställningar och diagram
Göra kalender- & mötesbokningar
Rollen innebär ofta många kontaktytor och därför kommer din servicesida att få stort utrymme. Vi söker vi dig som är flexibel och har ett positivt förhållningssätt till allt du tar dig an. Du utför arbetsuppgifterna med god struktur och noggrannhet samt är mån om att ge den bästa servicen. Du trivs som bäst när tempot är högt. Med god prioriteringsförmåga kan du bedöma vad som behöver göras först och du ser alltid till att det du levererar håller god kvalité. Slutligen är vi övertygade om att du som kommer lyckas i rollen besitter en god pedagogisk förmåga, är social och trygg i dig själv.
Vi söker dig som har:
En eftergymnasial utbildning
Minst ett (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete eller administration.
Goda kunskaper i MS Office, framförallt Word och Excel.
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, även på engelska.
Meriterande:
Erfarenhet av att arbeta med någon form av CRM-system.
Erfarenhet eller kunskaper i Microsoft Sharepoint.
Erfarenhet eller kunskaper inom LOU och offentlig upphandling.
Omfattning och tillträde
Vi söker dig som vill arbeta heltid. Detta kan komma att utökas framöver efter överenskommelse. Tillträde enligt överenskommelse.
Om Svensk Vårdsupport
Vi är privat ett rekryterings- och bemanningsföretag som är aktiva inom Sveriges vård- och omsorgsbemanning. Vi har vårt kontor på Södermalm i Stockholm där vi tillsammans bemannar enheter, vårdcentraler och sjukhus över hela Sverige. Vi är ett glatt gäng med god sammanhållning som gillar att jobba mot gemensamma mål!
Om du känner att detta kan vara något för dig så är du varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Kika gärna på vår hemsida för att läsa mer om oss:
www.vardsupport.se