OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
arbeta som ambulerande receptionist hos oss Vi är intresserade av att komma i kontakt med dig som vill arbeta som ambulerande receptionist hos oss på Inhouse. Det är ett varierande och utvecklande extrajobb då du får möjlighet att se olika arbetsplatser och öva din förmåga att snabbt anpassa dig till nya miljöer, rutiner och människor. Arbetsuppgifter kommer att vara traditionella receptionistsysslor såsom att serva företaget internt såväl som kunder, svara i telefon, ta emot besökare, ordna med post, bud samt en del administrativa göromål. Som ambulerande receptionist anmäler du veckovis i förväg vilka dagar du kan arbeta. Du finns då med i vår back-up grupp av receptionister som kan bokas ut på uppdrag med både långt och kort varsel. Du kommer att bli anställd av oss, Inhouse AB, och uthyrd till våra kunder. Inhouse är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag för reklambyråer och företag inom media, finans och public relations. Du kommer att arbeta hos några av Sveriges mest intressanta företag inom dessa områden. Vi söker dig som har arbetat i reception tidigare, har vana av en eller flera växlar och brinner för att ge god service. Av din ansökan bör framgå tidigare arbetslivserfarenhet samt data- och språkkunskaper och varför just du passar som ambulerande receptionist. Personlighet kan vara svårt att beskriva i skrift, men gör gärna ett försök. Vill du bifoga ett foto så tycker vi det är trevligt också. Observera att det är en anställningsform som inte går att kombinera med eventuell rätt till A-kassa. Skicka din ansökan via Inhouse hemsida, www.inhouse.se under lediga tjänster/administration. Intervjuer kommer att ske löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013