OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teleperformance söker medarbetare för världsledande Teknikföretag inom mobil och dator.
Vad vi erbjuder dig
- Många interna utvecklingsmöjligheter
- Personalaktiviteter,event och roliga tävlingar
- En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor!
- Friskvårdsbidrag, rikskortet samt andra förmåner
- Lön enligt kollektivavtal med möjlighet till bonus
Om tjänsten
Hos vårt tekniska projekt arbetar du med att hantera inkommande samtal där du analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundernas ärenden. Det är heltidstjänster på 100%.
Erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller jämförbar teknik rekommenderas.
Vi söker dig som
Har ett stort intresse för teknik och att hjälpa människor för att underlätta deras vardag. För att trivas i rollen ser vi att du är serviceminded, professionell, målinriktad och har ett naturligt driv av att nå högt uppsatta mål.
Du har förståelse och kan anpassa dig efter kundens behov samtidigt som du med säkerhet vägleder till en lösning. Du har även en god förmåga att ta ansvar och motiveras av samt är positivt inställd till att söka efter lösningar.
För att trivas på Teleperformance
Du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser gärna problem som en spännande utmaning. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt, du motiveras och värderar därför personlig utveckling. Som kundservicemedarbetare arbetar du efter blockschema och följs även upp via olika mätbara tal.
I rekryteringsprocessen genomför vi obligatoriska bakgrundskontroller på samtliga kandidater och fullständiga gymnasiebetyg krävs. Det krävs även att du är flytande i svenska i både tal och skrift.
Kontaktpersoner på detta företaget
Emilia Vilen Rekryterare
0722250089
Emilia Vilen,Rekryterare
+46 72-2250089
Viveka
Hannah Olsson