Varumärkesambassadörer/Säljare sökes till butik – Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi letar efter 4 trevliga, sociala och ödmjuka säljare som vill vara med på denna resa med oss på Coop/Entercard. 

Om Coop/Entercard

Coop är en av Sveriges största aktörer inom dagligvaruhandeln. Ända sedan konsumentkooperationens start 1899 har syftet varit att skapa medlemsnytta genom den samlade styrkan av medlemmarnas konsumtion.

Entercard är ett av Skandinaviens ledande kreditmarknadsbolag som erbjuder flexibla konsumentkrediter och tillsammans med deras partners (bl.a. Coop). Entercards affärsidé är att göra kundernas vardag enklare genom att erbjuda dem smarta och flexibla finansieringslösningar.

Detta projekt är i samarbete med Coop och Entercard tillsammans för Coop Mastercard betallösning. 

Dina arbetsuppgifter

Dina primära uppgifter kommer att vara

- Stå ute i butik och informera kunderna om Coops betallösning (Coop Mastercard)
- Få kunderna att vilja ansöka till betallösningen
- Hjälpa dem att fylla i ansökan


Vi erbjuder dig

- Produktutbildning
- Sälj- och marknadsutbildning
- En väg in till Nordens starkaste nätverk av säljare


Din bakgrund 

Erfarenhet:

- Vi ser gärna att du arbetat inom sälj tidigare (ex. dagligvaruhandeln, event alternativt fältförsäljning).
- Arbetat med mål, KPI och daglig drift. 
- Eget ansvar, t ex. komma till en butik i tid (lär känna alla nyckelpersoner för att utföra detta uppdrag och sätta upp sin egen arbetsyta i butiken samt nå sina mål).


Egenskaper: 

- Du är en social och trevlig, vågar ta för dig
- Du uttrycker dig väl muntligt i svenska
- Du är en vinnarskalle och strävar efter mål
- Du är en engagerad säljare och har förmågan att presentera en produkt
- Du är service minded och stresstålig
- Du har disciplin och följer teamets guidelines
- Du är pålitlig och kan skapa en relation med kunden
- Hög servicenivå


Tycker du att dessa egenskaper stämmer in på dig, tveka inte att söka. 

Övrigt 

Anställningsform: I detta uppdrag kommer du bli anställd av Nordic Retail Group men utföra arbetet åt kunden, anställningen kommer att vara i cirka 6 veckor (med startvecka 4, 2022) med goda chanser till förläggning inom Nordic Retail Group. Tjänsten beräknas tillsättas när vi hittat rätt personer så därför sker löpande intervjuer så ansök snarast.

Om du har frågor om tjänsten kontaktar du Lovisa Tengner på tengner@nordicretailgroup.com

Om Nordic Retail Group

Nordic Retail Group är idag Nordens ledande expert inom bemanning, rekrytering och genomförande av säljdrivande aktiviteter. Vi grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla 4 nordiska länder. Nordic Retail Group har år efter år placerat sig på topplistor över Nordens snabbast växande företag. Vi har kunnat göra det eftersom vi hjälper våra kunder att lösa en av deras mest affärskritiska utmaningar: Hur de ska maximera sin försäljning.

Vi vet att lösningen handlar om människor, konsten att attrahera rätt människor med rätt motivation och erfarenhet. Vi fokuserar alltid på att finna rätt person, inte bara att fylla en vakans. Genom det är vi med all tydlighet mer fokuserade på personer än funktioner. Vi strävar efter att vara en toppresterande arbetsgivare. Att attrahera, utveckla och uppskatta de bästa talangerna inom vårt område. Vi kallar det, Passion for People!

Besök gärna http://www.nordicretailgroup.com (http://www.nordicretailgroup.com/) för mer information.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordic Retail Group
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 november 2021
  • Ansök senast: 20 december 2021

Liknande jobb


Jobba Som Festsäljare

25 november 2024

Jobba Som Festsäljare

25 november 2024

Jobba Som Festsäljare

25 november 2024

Jobba Som Festsäljare

25 november 2024