OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kinnarps Interiör ingår i Kinnarpskoncernen och är Sveriges största kedja av inredningshus. Kinnarps är i dag Europas tredje största leverantör av inredningslösningar för kontor. Kinnarps har försäljningsverksamhet i 39 länder och dotterbolag i 16 länder. All produktion sker i Sverige. Koncernledningen och centrala koncernfunktioner finns i Kinnarp. Koncernen har ungefär 2 200 anställda. Kinnarps utformar, utvecklar och marknadsför fyra egna varumärken. Kinnarps grundades 1942 och är ett helägt familjeföretag. Kinnarps i Norrköping är ett dotterbolag. Här finns 12 anställda. Skill har fått i uppdrag att genomföra en varumärkesundersökning åt Kinnarps i Norrköping. Uppdraget genomförs med hjälp av telefonintervjuer till cirka 150 personer. Insamlade data sammanställs löpande för att senare analyseras. Uppdraget avslutas med att en rapport skrivs samt att en muntlig avrapportering genomförs. Du som söker är i slutet av dina studier, alternativt nyexaminerad. Du har erfarenhet av telefonintervjuer samt har ett intresse för marknadsföring och varumärken. Goda kunskaper i Excel och/eller SPPS är viktigt för analysdelen av uppdraget. Tidigare erfarenhet av projektarbete är meriterande då det är viktigt att du tar ansvar för uppdraget och självständigt för arbetet framåt. Välkommen med din anskökan via www.skill.se!
Kontaktpersoner på detta företaget
Svanhild Johansson
Stina Bylund
Rebecca Ring
Stina Bylund
Malin Jangenteg
Pontus Lundquist
Lena Johansson
0708-52 32 36
Anna Carlbaum
08-12097173
Johan Zizala
Elin Östlund