Väsbyhem söker en Kundcentermedarbetare

Väsbyhem söker en Kundcentermedarbetare

Arbetsbeskrivning

Är du en riktig servicestjärna som har erfarenhet av kundservice och kan snabbt förstå kundens behov? Vill du vara med och bidra till att vi på Väsbyhem når vårt mål och får Sveriges nöjdaste kunder? Då har du hittat helt rätt! Här får du dessutom arbeta i en kultur som värdesätter gemenskap och balans mellan arbetliv och fritid. Skicka in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Nu har vi en ledig tjänst som kundcentermedarbetare, kan det vara dig vi letar efter? 🔎

Som kundcentermedarbetare har du en viktig roll för att bidra till att vi når vårt mål och får Sveriges nöjdaste kunder. Tillsammans med dina kollegor arbetar du närmast våra hyresgäster och ser till att de får den hjälp de behöver. Du tar emot alla frågor och funderingar som kommer in via telefon och mejl samt att du bemöter våra kunder i receptionen. Här tar du emot olika typer av frågor och lär dig snabbt förstå Väsbyhem. Det kan till exempel vara en hyresgäst som vill göra tillval i sin lägenhet eller så kan det handla om att något inte fungerar som det ska. När våra hyresgäster flyttar in i sin nya bostad är det du som ser till att dem att får rätt nyckel till sitt nya hem. Förutom dessa arbetsuppgifter är du även med och driver utvecklingsfrågor inom enheten, det kan till exempel handla om att utveckla processer eller rutiner och omvärldsbevaka för att se vad vi kan göra för att öka vår kundnöjdhet ytterligare.

Vi jobbar med bland det viktigaste som finns för våra hyresgäster, deras hem. Självklart gör vi allt vi kan för att de ska få den hjälp de behöver! Var säger du? Vill du vara med och bidra till att vi får Sveriges nöjdaste kunder? Då tycker vi att du ska läsa visare! 👇

Om dig
Vem är då vår nästa servicestjärna? ⭐ Jo, vi tror att du snabbt kan förstå vad våra hyresgäster har för behov och du ser till att dem får det bästa bemötandet. Varje gång våra hyresgäster kontaktar dig för att få hjälp ser du det som en rolig utmaning att lösa. Om flera hyresgäster vill ha din hjälp samtidigt behåller du ditt lugn och är trygg med att prioritera vad som är bäst utifrån kundupplevelsen. Självklart gör du det lilla extra för att vi ska få Sveriges nöjdaste kunder! Om det skulle vara så att dina kollegor behöver din hjälp ställer du såklart upp!

Formella krav på din bakgrund

- Goda kunskaper inom Officepaketet.

- Behärskar svenska och engelska mycket väl i såväl tal som skrift.

- Tidigare arbetslivserfarenhet av kundservice via telefon, mail och fysiskt möte.

Önskemål och meriterande

- Tidigare arbetslivserfarenhet av kundservice inom fastighetsbranschen.

- Tidigare arbete i Vitec fastighetssystem.

- Behärskar fler språk än svenska och engelska.

- Erfarenhet av att ha drivit interna förbättringsarbeten

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start omgående eller så kommer vi överens om ett startdatum som funkar för både dig och oss. Sista ansökningsdag är den 22 januari 2023 och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Så vad väntar du på? Skicka in din ansökan på en gång, vi ser fram emot att läsa den! 🙌

Bästa hälsningar,

Din blivande chef Linda och HR-generalist Victoria.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Väsbyhem
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 december 2022
  • Ansök senast: 9 juni 2023

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024