OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenheter från administration och reception? Vill du jobba på en arbetsplats där du får utlopp för ditt driv och engagemang? Vill du ha en stimulerande tjänst med varierande arbetsuppgifter? Då ska du läsa vidare! Perido söker nämligen en person till ett dynamiskt statligt verk vars lokaler är placerade i Örebro. Här kommer du att få jobba som Kontorsadministratör under ett kortare uppdrag. Det här är en tjänst för dig som har ett öga för det som behöver göras och som tycker det är roligt med varierande arbetsuppgifter. Här kommer du att fungera som kontorets allt-i-allo med fokus på service och administration. Din övergripande uppgift är att bidra till att det dagliga arbetet på kontoret fortgår på ett smidigt sätt och att lokalerna befinner sig i ett presentabelt skick. Till arbetsuppgifterna hör bland annat att; ansvara för förberedande av möten och kontorsaktiviteter, se till att kopierare och skrivare fungerar som de ska, förbereda inför nyanställdas ankomst, boka möten och administrera passerkort och användarkonton för personalen - och mycket mer! Kravprofil - Gymnasieutbildning - Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - Goda datorkunskaper med breda kunskaper i Officepaketet - Du uttrycker dig väl i tal och skrift Du är en driven och social person som trivs när du får arbeta och umgås nära andra människor. I ditt arbete är du självgående och är den som gärna tar egna initiativ och får saker gjorda. Vidare är du ordningsam och strukturerad och har ett skarpt öga för vad som behöver göras!