OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker nu en kundservicemedarbetare med erfarenhet inom logistikfrågor till välkänd organisation i söderort. Uppdraget beräknas starta omgående och pågå i två veckor till att börja med. Tjänsten är på heltid under vardagar, 08.00 – 17.00.
Dina arbetsuppgifter kommer framförallt vara att hantera inkommande ärenden via mail men du bör även vara telefonvan. De frågor som inkommer är av både hög och låg karaktär och det är viktigt att du är lösningsorienterad då du ibland behöver leta efter svaren även utanför datorns värld.
Din profil
Nedanstående krav ställs på din kompetens:
• Minst ett års erfarenhet från kundservice inom logistikområdet
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Förmåga att föra sig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska
Erfarenhet av arbete i dokumentsystemet EMCS är meriterande men inget krav. Även kunskaper inom diverse affärssystem är en fördel.
Vår kund efterfrågar en medarbetare som passar in i deras servicegrupp bestående av fem personer, samtliga med en bakgrund inom logistik och kundtjänstarbete. Gruppen är högpresterande med stort kundfokus vilket du bör anamma. Kunden värdesätter personliga egenskaper och betonar att de önskar en driven, positiv och öppen person som är van vid organisationer med högt i tak. Du ska även vara självgående och kunna ta egna initiativ då du får ett stort eget ansvar över ditt arbete. Självklart är du också noggrann och en god administratör.
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens. Du har nära kontakt med din konsultchef som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet. Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Om verksamheten
Arena personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom rekrytering och bemanning. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser, varje år. Arena Personal är en del av Aktriva. I koncernen ingår även Arbetslivsresurs, Arena Personal AS samt Impact i Norge. Som en del av Aktriva är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Emelie Eriksson
Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00