OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en duktig administratör med erfarenhet av projekt? Stimuleras du av varierande arbetsuppgifter och gillar att hålla många bollar i luften? Vill du dessutom jobba mitt i city? Då har vi tjänsten för dig! Perido söker en person till ett spännande statligt verk vars lokaler är placerade i centrala Stockholm. Här kommer du att jobba som administratör inom ramen för ett projekt. I rollen som Projektadministratör kommer du att verka i en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Ena dagen kanske du är delaktig i tid- och resursplanering eller sammanställer underlag till ekonomiavdelningen. Medan du nästa dag får i uppgift att samordna ett möte, introducera en ny projektmedlem eller rodda i arkivet. Dina arbetsuppgifter sträcker sig över ett vitt spann inom projektet. Kravprofil - Gymnasial utbildning - Erfarenhet av arbete som administratör, gärna i projekt - Erfarenhet av att utforma skriftliga dokument - Erfarenhet av projektplanerings- och versionshanteringserktyg - Goda datorkunskaper - Du uttrycker dig väl i tal och skrift även på engelska Du är en driven och ordningsam person som är engagerad i allting du gör. Du trivs bäst i en miljö där du får arbeta och umgås nära andra människor och du tycker det är roligt med samarbete! Vidare är du självständig i ditt eget arbete samt har ett öga för vad som behöver göras och tar initiativ till att få det gjort. Du är noggrann och är flexibel i den bemärkelsen att du kan anpassa dig efter projektets skiftande krav och ta dig an flera parallella arbetsuppgifter.