Väx i rollen som kundservicemedarbetare hos KONE i Kista?

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Kundservice på Kone arbetar med att stödja kunderna i många typer av ärenden. Ni svarar på frågor, felanmälningar och larm om hissar, dörrar och rulltrappor. Att ge bra service är en rolig utmaning och är hos KONE en mycket viktig uppgift. Som kundservicemedarbetare måste du kunna anpassa dig till olika ärenden och kunder samt vara koncis och samlad i de fall samtalet är av allvarligare karaktär. Detta medför personlig utveckling där KONEs motiverade och erfarna medarbetare gärna hjälper dig på vägen. Vi är givetvis mycket intresserade av att få din input på vad organisationen kan göra bättre och välkomnar därför din energi och ditt engagemang in i teamet.

I denna roll arbetar man under vanliga kontorstider måndag till fredag. Kone sitter i ett öppet kontorslandskap i ljusa fina lokaler i Kista norr om Stockholm.


Om företaget
KONEs uppdrag är att göra det enkelt att förflytta sig i en urban miljö. KONE är ett av världens ledande företag inom hiss- och rulltrappsbranschen. Vi levererar hissar, rulltrappor och automatiska dörrar, liksom moderniserings- och underhållslösningar som ger mervärde över byggnadens hela livscykel.

Vi hjälper människor att förflytta sig tryggt och bekvämt i högre, smartare byggnader. Det vi kallar People Flow®. Tillsammans med våra partners och kunder över hela världen hjälper vi städer att bli bättre platser att leva i. 2017 hade KONE en omsättning på 8,9 miljarder euro och vid årets slut nästan 55 000 anställda. KONEs B-aktier är noterade på NASDAQ OMX Helsinki i Finland.


Din profil
Vi söker dig som älskar service. Att hjälpa människor med utmaningar är något som ger dig tillfredställelse likväl som utmaningen att kunna ta hand om, vända och hjälpa en kund med ett problem. Detta kan Kundservice på KONE men vi vill utvecklas och söker dig. Vi tror att du har tidigare erfarenhet från ett serviceyrke men lägger inte vikten vid vilken typ. Det är dock viktigt att du har rätt inställning för att kunna tillhandahålla kunden med service i världsklass till såväl privatpersoner, företag samt våra tekniker och leverantörer. Vi ser gärna att du tar för dig och delar med dig av kunskap och energi till teamet, då vi tror att alla fungerar bättre om vi trivs och utvecklas på arbetsplatsen. Då vi kan komma att ta emot samtal både på svenska och engelska, hanterar du givetvis dessa obehindrat i både tal och skrift.

Är det dig vi söker? Ansök idag då intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 24 augusti 2018

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Innesäljare

27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024