Väx med oss inom kundsupport på Com Hem!

Väx med oss inom kundsupport på Com Hem!

Arbetsbeskrivning

Ser du förstklassig service som en självklarhet? Brinner du för försäljning och vill bli en del av ett globalt företag med härlig teamkänsla där du får utvecklas inom kundsupport? Då har vi nästa jobb för dig!
Om Transcom
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 50 kontaktcenter i 21 länder, på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare!


Vad kännetecknar en kundsupportmedarbetare på Com Hem
Rollen inom kundsupport innebär ett genuint intresse att hjälpa våra kunder, där du tar emot inkommande samtal från Com Hems kunder. Du har förmågan att snabbt identifiera kundens behov och levererar service på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt.
Du ger kunden en förstklassig kundupplevelse genom att säkerställa att de har rätt tjänst anpassat efter deras behov. I vår kundsupport arbetar du därför kontinuerligt i samtalen med merservice/merförsäljning utifrån dina behovsanalyser. I rollen får du ta mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare tydliga rutiner, en stark teamkänsla och ett högt engagemang bland både kollegor och ledare. Om du har erfarenhet från en kundsupport roll ses det som meriterande.
God teknisk förståelse för de produkter Com Hem tillhandahåller: Bredband, TV & Play, mobiltelefoni och fast telefoni
Lösningsfokuserad
Driv för att nå uppsatta mål
Trivs att arbeta i ett högt tempo
Kommunikativ och kan anpassa dig efter kundens behov



Kvalifikationer
Talar och skriver ohehindrat på svenska och behärskar engelska på mycket god nivå
Minst ett års arbetslivserfarenhet
Gymnasieexamen är ett krav liksom att du är över 18 år
Meriterande om du har tidigare erfarenhet inom service



Dina förmåner
Kollektivavtal
Tjänstepension
Friskvårdsbidrag
Rikskortet
Utvecklingsmöjligheter
Betald utbildning på distans
Fast grundlön med möjlighet till provision.



Anställningsförhållanden
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider vardagar 07:45-19:15. och helger 08:45-15:15.
Anställningsgrad: 80%
Kollektivavtal: Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader


Anställningen startar med en 3 veckors grundutbildning på distans, där du får lära dig verktygen du behöver i rollen. Distansarbetet kan komma att fortsätta under våren, det vill säga även efter utbildningen är slutförd.


Rekryteringsprocessen
Du behöver inte skicka något CV till oss.
Direkt efter att du fyllt i din ansökan kommer du istället att få ett e-mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju.
Överensstämmer din profil med den vi söker, så bjuder vi in dig till en av våra digitala kandidatträffar. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten, och vi får lära känna dig bättre genom en personlig intervju.
Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!
För mer information om tjänsten, vänligen maila oss på jobb.sverige@transcom.com.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryterare Moa Skoglöf
016-5413067 070-4621983
Unionen Per Johansson
070-46219
Unionen Per Johansson
070-462198
Per Johansson
070-462198
HR Manager Sofia Wunderlich

HR Manager Sofia Wunderlich
070-462 19 83
HR assistent Jens Hultqvist
070-462 19 83
HR Manager Sofia Wunderlich
070-462 51 05
HR Assistent Jens Hultqvist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Transcom AB Eskilstuna Eskilstuna
  • 8 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 april 2021
  • Ansök senast: 29 maj 2021

Besöksadress

Kungsgatan 69
Eskilstuna

Postadress

Box 88
Eskilstuna, 63221

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024