OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Qubit är ett tillväxtföretag inom ICT. Vi brinner för smarta och nytänkande tekniklösningar som skapar verksamhetsnytta. Vi vill bli den självklara aktören för lösningar inom den moderna arbetsplatsen. Vi hjälper och stödjer små och medelstora företag till bättre och smartare lösningar. Vi på Qubit vet att nöjda medarbetare och en bra arbetsplats är kärnan för att få nöjda kunder och framgång. Nytänkande, engagemang och kompetens är det som vägleder oss på Qubit.
Din profil
Vi söker dig som har ett stort intresse kring hur man kan skapa nytta med teknik och IT. Du är en ödmjuk och ambitiös lagspelare som trivs med ett självgående arbete. Det viktigaste är att du har ett stort intresse för IT och teknik och vill lära dig mer inom de områden som vi på Qubit hjälper våra kunder med. Det är meriterande om du har relevanta utbildningar eller certifieringar inom IT, men det är inget krav. Vi ser gärna att du har B-körkort.
Vad innebär tjänsten som Tech & Customer Advisor hos oss?
Tjänsten som support advisor hos oss på Qubit innebär att du hjälper våra kunder och säljare med leveranser, driftsättningar vardagliga supportproblem som uppstår. Tjänsten kräver att du är en person som tycker om att prata med människor och hjälpa till när det uppstår problem. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% med inledande provanställning. Vi ser gärna att du kan börja redan i februari.
Vad kan Qubit erbjuda dig?
Som Tech & Customer Advisor hos oss får du möjligheten att vara med och utveckla och forma vår verksamhet. Genom utbildningar med våra partners/leverantörer får du möjlighet till kompetensutveckling och bredare kunskap inom IT och telekom. Vi hjälper till med det som du behöver för att utvecklas i din framtida roll. Vi på Qubit är ett litet team som brinner för teknik och du kommer vara en viktigt del i vår framgång! Du får möjlighet att vara del i ett sammansvets