OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ISS Facility Services är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag med 10 000 medarbetare i Sverige och 40 000 medarbetare i Norden. Svensk omsättning är cirka 4,5 miljarder SEK och kommer från ett flertal tjänsteområden som bland annat facility management, mat och dryck, kontorstjänster, fastighetstjänster och städtjänster. Integrated Facility Services, IFS, är ISS unika leveransmodell där flera tjänster samordnas och levereras med egen personal. ISS Facility Services AB ingår i ISS A/S som är noterat på Köpenhamnsbörsen. Koncernen har cirka 520 000 anställda i mer än 50 länder, vilket gör oss till världens fjärde största privata arbetsgivare. www.se.issworld.com
Våra tjänster på ISS Telefoni inom ISS Direct omfattar allt som i vid mening ingår i dagens möte med kund. Vi skapar en god miljö och arbetsglädje med en mängd servicetjänster så som växel, kundtjänst, jour, information samt reception.
På Universitetsjukhuset ombesörjer ISS växel och kundtjänstnära tjänster för Region Östergötland samtliga vårdinrättningar.
Vi söker:
1 person heltid - natt
2 personer till vikariat tom 2016-12-31
2-3 timanställda
Vänligen ange i din ansökan vilken/vilka av ovan tjänster du söker till.
Arbetsbeskrivning:
- Ta emot, informera och vägleda i telefon
- Hantera larm
- Ansvara för att svara på allmänna frågor och ge hänvisningar och informationsförmedling, koppla och förmedla samtal samt ta emot meddelanden
- Bemanna IT jour
- Utfärda reservkort
- Bemanna kundtjänst för samtliga leveranser ISS gör på uppdrag av Region Östergötland
Egenskaper och personlighet:
Oväntade situationer kan uppstå vilket medför att du måste kunna fatta egna beslut/initiativ (inom ramarna för verksamheten). Du ska trivas med att jobba i pressade och operativa situationer, artig, tålmodig, servicebenägen, ge bra bemötande och välartikulerad. Vi ser att du i grunden har ett stort intresse för kommunikation och kan uttrycka dig flytande i tal och skrift inom både Svenska och Engelska. Behärskar du även ett tredje språk är detta mycket meriterande. Du skall vidare trivas att arbeta i en öppen miljö med frågor och växelärenden i en operativ verksamhet med stundom mycket hög belastning. Du har möjlighet att tjänstgöra vid obekväma arbetstider så som kvällar och helger.
Vem är du?
- Du är en ansvarstagande och serviceinriktad person som gillar att arbeta efter målet nöjd kund, i syfte att upprätthålla goda och långsiktiga affärsrelationer.
- Du besitter en god social förmåga och har en naturlig fallenhet för att kunna föra samtal med människor från olika kulturer samt i olika skeenden och åldrar i livet.
- Du är en god ambassadör för företaget och delar våra värderingar ärlighet, entreprenörskap, ansvar och kvalitet.
- Du är beredd att rycka in där det behövs och ser vad som behöver göras.
- Du är en självständig lagspelare som både kan planera dagen efter egen och andras kalendrar och behov.
- Du är beredd att ta ett stort eget ansvar och är van vid kund- och leverantörskontakter.
- Du gillar ordning och reda och finner tillfredsställelse i att lösa vardagliga problem och önskemål.
Kvalifikationer:
- Lägst gymnasieutbildning.
- Allmän datorvana.
- God kommunikativ förmåga.
- Mycket god Svenska och Engelska i tal och skrift.
- Övriga språk i tal och skrift ser vi som meriterande
- Serviceinriktad och Ansvarstagande
- Positiv och Självgående
- Erfarenhet som/av telefonist, växel eller kundtjänst meriterande.
Du besitter förmåga att hantera det vårdnära mötet i telefon på ett professionellt och trevligt sätt!
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vid eventuell intervju kan du bli uppmanad att ta med utdrag från belastningsregistret.
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstidens slut.
Välkommen med din ansökan samt CV!
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?