Växelreceptionist med ansvar för intern service, omgående start

Arbetsbeskrivning

Är du en servicemänniska som älskar sociala kontakter? Läs då vidare

Dina arbetsuppgifter

Tillsammans med en kollega kommer du att ansvara för företagets växel, reception, den interna servicen så som: resebokningar, posthantering, ankomstregistrering av fakturor, bokning av konferenslokaler och logistiken kring besök. Det administrativa ansvaret för interna kurser ligger på receptionsteamet.

Om företaget

Vår kund är ett internationellt företag med kunder i 60 olika länder och är ca 200 anställda. Allt från utveckling till produktion och leverans sker i Aneby. Vår kund erbjuder ett mycket gott klimat och ett roligt arbete i ett stabilt företag. Friskvård är en viktig del och värt att nämna är möjligheten till massage på arbetsplatsen.

Din profil

Du är en serviceinriktad person med hög social färdighet. Du är positiv i ditt förhållningssätt och har lätt för att skapa struktur. Du har god datorvana och behärskar de vanliga programmen i MS Office. Mycket god svenska och engelska är ett krav.
Du har körkort B.

Vi ser det som meriterande med erfarenhet av liknande tjänst, affärssystemet Jeeves och utbildning inom kontor och administration. Har erfarenhet av e-attester är detta också meriterande.

Om oss

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor

Tjänsten är ett vikariat till och med juli, med chans till förlängning
Start i maj enligt överenskommelse
Placering i Aneby

Vi behandlar ansökningar löpande, välkommen med din redan idag!

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Lindgren

Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård

Linn Hansson

Ineta Broxe

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson

Caroline Stjerna

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden i Sverige AB Jönköping
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 2 maj 2014

Besöksadress

Borgmästargränd 1D, Jönköping
None

Postadress

Borgmästargränd 1D
Jönköping, 55320

Liknande jobb


Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

14 november 2024

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024