OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ICA-koncernen (ICA AB) är ett av Nordens ledande detaljhandelsföretag med cirka 2 200 egna och handlarägda butiker i Sverige och Norge. I gruppen ingår försäljningsbolagen ICA Sverige, ICA Norge och Etos. ICA erbjuder också finansiella tjänster till de svenska kunderna genom ICA Banken. ICA äger hälften av bolagen Rimi Baltic, med närmare 190 butiker i Baltikum, och Netto Marknad med närmare 80 butiker i Sverige. ICA AB är ett joint venture som ägs till 40 procent av Hakon Invest AB och till 60 procent av holländska Royal Ahold. Genom aktieägaravtal har ingen av parterna bestämmande inflytande över bolaget och har därmed lika rösträtt. Genom Royal Ahold är ICA AB en del av ett internationellt detaljhandelsnät. Mer information finns på http://www.ica.se Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta i ICA's telefonimiljö som idag är baserad på en blandad miljö av MD 110, Cisco Ip telefoni samt NICE hänvisningssystem/röstbrevlåda och VIP2000 röstbrevlådesystem. Din Profil: Du ska ha erfarenhet av NOW integrerade telefonistbord, samt vana av att hantera ett stort antal inkommande samtal. Har du kunskap om telefoniteknik så är det en fördel. Då samtal på engelska förekommer bör du tala flytande engelska. Som person vill vi att du är noggrann, stresstålig, serviceinriktad och har lätt för att samarbeta. Vi uppskattar om du har en positiv inställning till arbetet och har lätt för att anpassa dig till förändringar. Inom ICA-koncernen tillämpas drogtestning i samband med rekryteringsförfarandet