Växeltelefonist

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter

För att trivas i rollen som växeltelefonist tycker du om att ge ett gott bemötande och få alla som ringer in till växeln en positiv upplevelse.
Periodvis är det många samtal och det gäller att du hanterar att ge lika service till alla.
Vi tror att du har arbetat som telefonist tidigare och har erfarenhet från minst 1 växel. Du hanterar även viss administration.

Arbetstiderna är förlagda under vardagar på dagtid.

Din profil

Du ska ha slutfört 3-årigt gymnasium samt formulerar dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. I denna tjänst sker konversationer på engelska så du behöver vara bekväm i språket. Vidare har du goda datakunskaper.

Du är professionell i ditt arbete och ger alltid det lilla extra. Som person är du flexibel, serviceminded och positiv.

Om oss

BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag och utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.

Du söker tjänsten tillsammans med ett uppdaterat CV.

Välkommen med din ansökan som mejlas till info@bemanningskontoret.se

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Fred

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Katarina Fred

Katarina Fred

Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis

Emma Nilsson

Christian Haraldsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Bemanningskontoret
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 20 oktober 2016

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B, Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb


30 december 2024

23 december 2024